Maar allereerst, zandgrond
arme plantjes, ik zal daar vrees ik langzaam aan flinke compost of tuinaarde moeten indoen. Het is letterlijk los zand, heel droog los zand. Een plant verwijderen wat eerder een zware klus was, nu wat woelen met de hand. Wortels doorknippen en eruit. Het zand voelt wel bloedje heet aan op dat stuk. Maar ja dat zal ook wel wennen neem ik aan.Affijn het achter stuk ging van

Via

Naar hoe het nu is, soort van. Ja mijn muurkasje staat al, moet alleen nog vast gezet worden.

En misschien heel stom, hier ben ik blij mee. Is vandaag verwijderd bij iemand die bang is voor wespen en beestjes. Komt mijn kant op, juist voor de insecten en beestjes. En is een interessant stuk hout. Heb zelf ook nog twee van die stronken hier die meegaan.
. Dat doen we dan maar.
maar wel wat wilde doen. Dunne takjes in de zak leggen gaat wel lukken dacht hij. Daardoor kan ik snel aan het planten en kunnen de eerste bloeiende plantjes de grond weer in.
en die is er al mee aan het worstelen geweest samen met de man die geholpen heeft met schutting. Maar hij zit echt snoeivast in beton, ik heb een goede haakse slijper gelukkig. Andere optie de boorhamer erop zetten of ouderwetsch hamer en beitel stukjes eraf meppen nadat er gaatjes geboord zijn in het beton.
ik heb gewonnen van het beton vanmorgen. Beton ook van mij trouwens.
Maar de klus is geklaard. 1,5 uur met boorhamer, haakse slijper, decoupeerzaag, breekijzer en moker.
waarbij ik ehbo heb mogen verlenen, niet leuk). Toen brak helaas de paalhouder af 6 cm boven het ingeslepen stuk. 

ik heb de stress erover losgelaten. Kan niet toveren, kan mijn lijf niet nog verder overbelasten en mijn honden en mijn hulp over de zeik helpen schiet ook niemand iets mee op.

Mm ik heb ruim voldoende graniet blokken. En ik vind dat ook erg gaaf het is me alleen nog nooit gelukt het levend te houden.