Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Net ook een mail gekregen of ik foto's van de meter kon doorgeven en wanneer ik dus officieel in het huis ben gaan wonen, wat dus 27 maart is
lifaya schreef:Er is al iemand mee bezigNet ook een mail gekregen of ik foto's van de meter kon doorgeven en wanneer ik dus officieel in het huis ben gaan wonen, wat dus 27 maart is
lifaya schreef:Jans schreef:Is ongeveer 4500 per jaar, als iemand een aquarium / waterbed / jacuzzi / oid heeft kom je er wel aan. Vriendin van mij hebben wat servers thuis staan, dan red je dat ook wel
Wat ik dus heb begrepen was het in 2013 - 6900kWh en in 2012 - 12000kWh. Daarvoor was het normaal verbruik, geloof 3000kWh in 2011, daarvoor weet ik niet
ik denk 2 jaar geleden!
maar ik heb verder niet echt details gevraagd hierover.
).
heb morgen een tweede sollicitatie gesprek voor een functie als beveiliging in Schiphol. Dus dat gaat even voor
Cayenne schreef:Mocht de meter toch stuk blijven, kan TS (en vorige bewoners die dus ook teveel hebben betaald) met terugwerkende kracht het teveel betaalde bedrag terug krijgen? Of is dat niet mogelijk omdat ze toen akkoord gegaan is het met het te vorderen bedrag?