Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:01

bestekset met die plastic handvatten/ Bij de eerste boterham die ik wilde smeren knapten ze al af.

en de bruine schoenpoets. je laarzen krijgen er echt een beige bruine poepkleur van. terwijl het donkerbruin zou moeten zijn

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:39

Bakpan van de action. Na een tijdje gebruiken kwam de schroef steeds losser te zitten, en viel hij een tijdje terug uit elkaar toen mijn vriendin aan't afwassen was. Zo blij dat het niet tijdens het koken zelf gebeurde!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:42

Dat had ik ook met een dure Tefal pan, gewoon even vastschroeven de volgende keer ;)

Wij hebben helaas slechte ervaringen met de lampen, vooral die staafjes -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:44

Vastschroeven moeten we helaas wel regelmatig bijhouden :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:49

Wij hebben van die plastic bakjes voor nootjes en weet ik het allemaal, maar die trekken krom in de afwasmachine.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:41

Ik moet al m'n steelpannen regelmatig bij schroeven en ze komen allemaal ergens anders vandaan :)

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:08

Multitool van de Action, die is van t weekend in brand gevlogen, we hadden het bonnetje nog en kregen gelijk een nieuwe maar of ik die nog durf te gebruiken?? :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:13

mistid schreef:
Wij hebben van die plastic bakjes voor nootjes en weet ik het allemaal, maar die trekken krom in de afwasmachine.

Oh ja en daarna passen de deksels er niet meer op. Heel frustrerend :')

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:04

Krijg opeens nog een ingeving! :)*

Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener! O:)

Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:20

Handoekhaakjes met plakstrip. De handdoeken zijn denk ik te zwaar voor deze haakjes. Of de zwaartekracht is te sterk in de keuken. Hoewel te gladde keukentegels ook nog de boosdoener kunnen zijn....

Een zwaardere variant van de bouwmarkt heeft het probleem opgelost!

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 18:00

Pandameisje schreef:
FjordHorse schreef:
Hondenspeelgoed wordt hier ook professioneel versnipperd en verscheurd door nochtans een klein hondje :+ Koop geen duur speelgoed, duur of niet duur, het gaat toch altijd kapot eens ze het gezien heeft.

mijn hond boxer heeft 1 speel die nu al bijna 2 jaar mee gaat en piep ding zit er ook nog in maar alle andere is binnen 10 minuten al kapot. vooral de voetbal.

Wow 2 jaar _/-\o_

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 06:56

Kleurpotloden!!! Kleuren niet, geven niet eens iets af behalve krassen en zijn niet te slijpen.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 08:45

Klei!! of het droogt super snel uit (die combipotjes) en de losse potjes bederven snel!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 09:01

cream_1986 schreef:
Krijg opeens nog een ingeving! :)*

Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener! O:)

Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!

Dan ben je niet sterk genoeg geweest. :+ Vriend kreeg wel vonken met dat ding, maar sowieso niet genoeg om iets aan te maken. Vonken deed het wel, maar die waren zo uit.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:09

Mijn gekleurde oplaadkabeltje voor de iPhone werkt ook niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:16

Hor , na paar dagen liet het al los :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:20

takkie_muis schreef:

Bij mijn bazin hadden we ook een hor van de action...na een aantal pogingen opnieuw plakken hebben we maar spijkers erin gemept _O-

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:25

Mirjamsel schreef:
Mijn gekleurde oplaadkabeltje voor de iPhone werkt ook niet :(

Sh*t.... net vanmorgen een roze gekocht voor mijn Samsung collectie.....

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:28

Ik heb mijn action-hor vastgezet met punaises, nu blijft hij zitten en werkt super! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:42

Tigress schreef:
takkie_muis schreef:

Bij mijn bazin hadden we ook een hor van de action...na een aantal pogingen opnieuw plakken hebben we maar spijkers erin gemept _O-

:') Gaat woningbouw leuk vinden :') Ik denk aan ductape

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:20

takkie_muis schreef:

Dat losse gaas met een plakstripje erbij? Dat bleef hier al niet zitten bij het ophangen. Het gaas zelf is heel mooi zacht en blijft dus heel mooi zitten op het bredere klittenband wat de action ook verkoopt. Op die manier werkt het heel mooi!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:29

Zwerte schreef:
takkie_muis schreef:

Dat losse gaas met een plakstripje erbij? Dat bleef hier al niet zitten bij het ophangen. Het gaas zelf is heel mooi zacht en blijft dus heel mooi zitten op het bredere klittenband wat de action ook verkoopt. Op die manier werkt het heel mooi!

Zo doe ik het ook werkt heel goed.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:34

Enigste miskoop die ik ooit heb gedaan is een klassieker uit het topic, oortjes die ontploffen :+

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:35

Indd de bedtek met gekleurde handvaten! De messen schoten in het rond! De RvS wel fijn in gebruik!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:49

Het gekleurde fietsslot (snakeslot).
Zolang het droog is werkt 'ie prima, zodra het natter weer is heb je beter geen haast om de deur uit te gaan want dan gaat 'ie na veel gevloek en getier en moeilijk doen pas open. :')
En hij roest weg waar je bij staat. :=

De koptelefoons zijn idd ook waardeloos, slecht geluid en gaan snel kapot, wel handig voor nood.

De werparm, die houdt de bal vast en je moet heel veel kracht zetten wil je zorgen dat de bal wel gelost wordt, maar dan komt 'ie vaak 5 meter verderop met een rotvaart tegen de grond of de hond. :oo
Heeft me ook al vele avonden spierpijn in m'n arm en schouder opgeleverd. :=

De tennisballen in zakjes zijn binnen 2 tellen kapot, de tennisballen in blik blijven langer heel.

Met de haarverf goed opletten of de goede tube verf in het doosje zit, ik heb eens 2x middenblond gekocht en dat bleek 1x middenblond en 1x platinablond te zijn, kwam ik uiteraard pas achter toen ik de flesjes aan het schudden was en 1 flesje niet op kleur kwam. :+
In mijn geval geen ramp omdat ik de kleuren er gewoon allebei in heb gemikt en er een soort natuurlijk coupe soleil effect mee kreeg maar niet aan te raden met andere kleuren. :+

De afwaskwasten van €0,28 zijn na 2x wel aan vervanging toe, goedkoop is dus duurkoop in dit geval.