Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandameisje schreef:FjordHorse schreef:Hondenspeelgoed wordt hier ook professioneel versnipperd en verscheurd door nochtans een klein hondjeKoop geen duur speelgoed, duur of niet duur, het gaat toch altijd kapot eens ze het gezien heeft.
mijn hond boxer heeft 1 speel die nu al bijna 2 jaar mee gaat en piep ding zit er ook nog in maar alle andere is binnen 10 minuten al kapot. vooral de voetbal.
cream_1986 schreef:Krijg opeens nog een ingeving!![]()
Bij onze Action hadden ze bij de buitenafdeling ook 'survival' spullen liggen als een kompas en een vuurmaker. De laatste meegenomen onder het mom van, zonder gasaansteker (die stuk was, zie vorige bericht) de vuurkorf of bbq aansteken is een stuk groener!![]()
Maar je snap waar dit topic over gaat; leuk idee maar het werkte voor geen meter. Ik heb zó mijn best gedaan de twee delen over elkaar te halen, dat de VERF er vanaf bladderde. Euhm... Verf? Het moeten toch 2 materialen zijn die als je ze over elkaar beweegt wrijving en dus vonken veroorzaken? Buiten dat vonkende verf me een echte no-no lijkt, geeft het ook geen frictie. Dus ook nooit een vonkje gezien. Mijn conclusie: afgekeurd aangezien product volstrekt niet doet wat op de verpakking staat!
Vriend kreeg wel vonken met dat ding, maar sowieso niet genoeg om iets aan te maken. Vonken deed het wel, maar die waren zo uit.
Zwerte schreef:takkie_muis schreef:Hor , na paar dagen liet het al los
Dat losse gaas met een plakstripje erbij? Dat bleef hier al niet zitten bij het ophangen. Het gaas zelf is heel mooi zacht en blijft dus heel mooi zitten op het bredere klittenband wat de action ook verkoopt. Op die manier werkt het heel mooi!