Ik wil binnenkort deze dingen bestellen

http://cardefenders.com/
Vind het jammer dat ik m'n auto niet onder stroom kan zetten, lijkt me wel leuk voor degene die m'n auto bekrast

Ik had pas trouwens wel wat grappigs met m'n auto. We reden over een smal weggetje en er komt een oud golfje aan die gewoon op de weg blijft en wij reden al helemaal aan de zijkant, verder kon niet. Toen hij er langs reed een giga klap, mijn spiegel was geraakt en de ander ging er snel vandoor!
Ik balen, dacht dat mijn spiegel afgebroken was, dus stil gaan staan en de schade bekeken..
Bleek dat mijn spiegel ingeklapt was en er nog geen krasje op zat! (Gelukkig heb ik m'n spiegels niet in dezelfde kleur als de auto, maar gewoon zwart)
Ik wist helemaal niet dat hij in kon klappen... Had wel in het boekje zien staan dat er Chryslers zijn met inklapbare spiegels, maar ik had al lopen trekken aan de spiegel en het lukte niet, dus ik dacht dat ik degene had zonder inklapbare spiegels

Spiegel zat blijkbaar gewoon strak en door de klap is hij los gegaan, nu kun je hem gewoon inklappen en weer terug doen