Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik heb zaterdag 2 pakketjes ontvangen via Post NL die vrijdag verzonden waren,waaronder mijn S4.
Straks even naar de winkel om mijn telefoon en nieuwe SIM te activeren. Het Candy Crush verhaal ben ik al achter, nu nog even uitvogelen hoe ik mijn foto's van mijn S2 afkrijg en ergens op kan slaan.
vonneke schreef:Past in de S4 de microsim die ik nu in m'n iPhone 4 heb?
Snackie schreef:Bij ons werkt de watchon.prima op de tv. Maar we hebben een cisco kastje van ziggo en daar werkt die helaas niet op
karin1985 schreef:Das een app die fungeert als universele afstandsbediening. Op je S4 zit namelijk een infraroodzender.
Er zit ook een Gids functie op, maar ik heb UPC en die wordt daarin nog niet ondersteund. Het instellen was even puzzelen , maar het werkt nu echt perfect. Als iemand hulp nodig heeft laat maar even weten, want ik heb geen handleiding kunnen vinden op het net.
karin1985 schreef:Je moet eens proberen om de postcode alleen met cijfers in te voeren. Dan zijn er ineens veel meer
En als hij er dan nog niet bij staat, kies je gewoon een willekeurige (KPN ofzo).
En dan nog heb je grote kans dat je niks aan het interactieve deel heb van de app, maar je kunt dan verder wel de afstandsbediening instellen, die heeft daar verder weinig mee van doen.
Ik heb Bijv UPC en die heeft 2 Duitse kanalen die ik niet eens in mijn pakket heb..