Pff na heel lang twijfelen toch besloten de s3 niet te nemen.. Werd me toch iets te duur voor een jaar contract
Heb besloten een huawei u8860 te nemen! Niet erg bekend model maar blijkt erg goed te zijn! 8mega pixel camera en voor 1 jarig contract eerste 8maanden €31,88 en laatste 4 maanden €42,50! Met onbeperkt internet, onbeperkt sms en 90 bel min..
Ik heb een vraag en wellicht kan iemand mij erbij helpen?
Ik heb de Samsung Galaxy S3 en wil nu mijn foto's en filmpjes die ik met mijn camera heb gemaakt op de Mac zetten. Heel eenvoudig zul je denken, maar mij lukt het niet . Als ik 'm aansluit op de computer verschijnt er wel een ding dat ik de foto's kan importeren, maar dan staan er nul foto's weergegeven die geimporteerd kunnen worden.
Weet iemand een app of instelling die bijhoudt hoeveel MB je nog kunt gebruiken tot je weer een nieuwe maand hebt?
Rekeningen zijn erg hoog sinds ik de S3 heb, terwijl ik niet veel op internet zit. Facebook en whatsapp deed ik op mijn BB ook maar zat daar nooit boven de bundel...snap er niks van..
Bij instellingen en dan Gegevensgebruik kan je zien hoeveel je gebruikt heb die maand. Je kan slepen met de streepjes om te selecteren welke dagen je wil weten hoeveel je hebt gebruikt!
@Ladygoric: Hoeveel MB heb je? In principe zou je het, met zuinig gebruik, met 500MB moeten redden. Als je 1000MB hebt zou het al helemaaaal moeten kunnen zien... Kan je het niet opvragen bij je provider? Als je van boven het balkje naar beneden sleept kan je daar ook zien hoeveel je al gebruikt hebt.
Ik heb 500MB, heb volgens mijn telefoon vrij veel de dropbox gebruikt, maar zou niet weten waarmee? Hij zegt ook dat ik tot nu 334MB heb gebruikt maar als ik dan de limiet instel op 500 schakelt ie mijn mobiele gegevens uit omdat ik eroverheen zou zitten
Is dan toch raar dat ik met mijn BB er geen problemen mee heb gehad, alleen als ik veel youtube filmpjes heb gekeken...
Idd 3g watchdog. Voor de rest heb ik het idee dat de apps en het dataverbruik op een BB lager ligt dan op een Samsung. Had met mijn ace de eerste maand dat ik echt moest oppassen dat ik er niet overheen ging terwijl ik helemaal niet zoveel meer of minder deed dan met mijn BB. Met de S3 had ik de eerste maand het idee dat ie minder data verbruikte dan mijn ace maar omdat ik van 250 naar 1000mb ben gegaan merk ik wel dat ik nu ook gewoon (veel) foto's via internet upload en ook gewoon apps download terwijl ik dat voorheen eigenlijk alleen via Wi-Fi deed
xkimmx
Geplaatst: 25-10-12 09:14
Ja een blackberry is sowieso anders dan een samsung. Ik heb mijn bb abbo nu in mijn telefoon zitten tijdelijk tot me abbo word over gezet en zit nu al aan de 350 MB en ik moet nog een week. Ik heb nu maar 250 MB straks 500.
Ik had datzelfde ook. in de eerst 2 dagen 400mb erdoor. Had een filmpje gekeken op rtl gemist en facebook e.d. Op mijn iphone had ik onbeperkt maar in de gegevens gebruik over 2 jaar wat bekend was bij de provider zou ik genoeg hebben aan 250mb omdat ik daar 2 jaar lang onder zat. Als ik thuis ben zit ik altijd op wifi en doe ik mijn mobiele gegevens uitzetten. Buiten zet ik de mobiele gegevens weer aan. En waar wifi is zit ik op wifi zo blijf ik onder de 200mb
heeft iemand enig idee of je kan instellen dat je niet elke keer een oproep van iemand ziet? ik bedoel als bijv je zus je 4x beklt en niet opneemt ,staat er 4 x die oproep in en ook weer 5 van de vorige etc,etc
Erg irritant (ik vraag het voor mijn ma) ook stoort ze zich aan het telboek,omdat er vooral contacten instaan met emailadressen ipv tel nr