[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:27

Opzich brengt het geen internetkosten met zich mee, maar het gaat wel van je databundel af. En ook best snel. Internet op de laptop is zwaarder dan op je iPhone. En het is geloof ik ook een beetje illegaal bij veel providers :P

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:32

Nee T-mobile heeft het vrijgegeven! Je kan het ook gewoon vinden onder instellingen -> persoonlijke hotspot :j

Maar zoiets dacht ik inderdaad al, zolang ik via de laptop niks download ed. moet het kwa kosten hetzelfde blijven toch? Want ik internet al super veel met mn iPhone normaal gesproken :)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 04:56

Ilse schreef:
Nee T-mobile heeft het vrijgegeven! Je kan het ook gewoon vinden onder instellingen -> persoonlijke hotspot :j

Maar zoiets dacht ik inderdaad al, zolang ik via de laptop niks download ed. moet het kwa kosten hetzelfde blijven toch? Want ik internet al super veel met mn iPhone normaal gesproken :)

Dat het kan wil niet zeggen dat t mag, even goed je contract doorlezen. Op je laptop verbruik je vaak meer data omdat je op grote sites zit ipv mobiele sites.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 11:19

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:45

Ilse schreef:
Nee kijk: http://www.iphoneclub.nl/190356/t-mobil ... e-hotspot/
Ik heb ook eerst even onderzoek gedaan :D

Ik ga het maar gewoon even een tijdje uitproberen, ik zal wel verslag doen van mijn bevindingen :))

Eerst mocht het niet idd, maar wow, goede ontwikkeling van t mobile dit!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 16:01

Ja en ik ben er super blij mee nu we in een verhuizing zitten en dus nog geen internet verbinding hebben! :)
Het is wel wat trager dan normaal internetten, eigenlijk precies dezelfde snelheid als het internetten op je iPhone zelf.
Nouja prima, kijkt in elk geval een stuk lekkerder zo'n 17 inch scherm :D

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:34

Hi,

Is er hier iemand die een iPad abonnement heeft afgesloten bij het NRC?
Kan weinig ervaringen vinden op internet, of ze zijn van de vorige acties.

Een klein rekensommetje laat zien dat het abonnement goedkoper is dan een losse iPad en een los abonnement op de krant. Maar je zit ergens aan vast en daar houd ik eigenlijk niet zo van :D maar het is wel een mooie aanbieding en de NRC next vind ik altijd wel een leuke krant.

Nu leen ik de iPad van m'n ouders al een tijdje, maar ze willen hem terug... Heel gek haha.
Ben bang voor een addertje onder het gras ergens.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:05

SaskiaB, ik heb met de eerste actie van NRC Next meegedaan en ben nog steeds dolgelukkig met mijn Ipad! Moet alleen even nakijken of ik mijn abonnement moet opzeggen voor einde van de 2 jaar (is in december). Mijn broer had ook met deze actie meegedaan en is in de tussentijd naar het buitenland geëmigreerd. Hij kon de Ipad afkopen en zijn abonnement opzeggen.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:23

Dus geen rare praktijken... verleidelijk :D

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:21

Hoi!

Sorry dat ik zo binnen kom vallen :oo
Maar ik heb een vraagje! Ik was net op de manege en iphone 3 lag lekker in de zon.
Hij werd warm en toen ik iets op google wilde opzoeken liep die vast en gaf die een heel raar beeld!
Nu zijn we een half uur verder ongeveer, loopt nog steeds vast.
En is nog steeds warm!
Heb hem in de oplader gedaan, trilde niet terwijl ik hem hierin deed.

Wat is er gebeurd en wat kan ik hier aan doen? HELP!

(Oja, als ik de home button + sleep butten (die rechtsboven) ingedrukt houdt, gebeurd er niks..)

Alavast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:23

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar als hij al te warm is, dan is het niet slim om hem ook nog eens in het stopcontact te steken. Daar wordt hij namelijk ook niet kouder van ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:24

Oplader d'r uit en lekker binnen leggen en af laten koelen. Van opladen wordt die niet kouder inderdaad. Beetje oververhit denk ik.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:27

Oooh oke! Hij is uit de oplader en ligt nu 20 minuutjes in een koelere ruimte!
Ik denk dat iphone hetzelfde dacht als ik; UH ZON?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:52

Hallo,

Is er echt geen snelle manier om een paar foto's op je pc te zetten zonder dat je ze allemaal moet 'afvinken'?
Ik heb echt geen zin om 795 foto's te 'afvinken' :P
Dropbox snap ik niet :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:49

Hallo ik moet mezelf hier denk ik ook maar even bij aansluiten. Ik heb eigenlijk een probleem. Ik heb nu een laptop en die doet het wat dat betreft na 5 jaar trouwe dienst nog prima. Echter is hij behoorlijk aan de zware kant en dus niet handig om mee te nemen. En aangezien ik aankomend jaar veel zal gaan reizen i.v.m. school was eerst mijn idee om gewoon een andere laptop te nemen alleen een dan wat lichtere variant. Echter kwam mijn oom die sinds kort de ipad 3 van ze werk heeft gekregen ermee aan dat voor mij juist heel erg de ipad geschikt zou zijn.

Naja ik nog niet overtuigd en ben toen eens gaan kijken bij de mediamarkt. Daar zei één zo'n man dat de ipad juist super geschikt zou zijn voor school en andere dingen. Zelf ga ik naar het hbo volgend jaar. Maar ik had nog een vraag en die ene man die kon ik niet vinden en ik vroeg het dus een andere en die zei juist dat het niet geschikt zou zijn omdat je eventuele bestanden niet goed zou kunnen overbrengen op de laptop.

Dus na dit weet ik het alweer niet wat ik nou beter kan doen of niet. Heeft iemand toevallig ervaringen met ipads?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:07

het ligt eraan wat voor software ze gebruiken op die opleiding van jou, lang niet alle software die in het onderwijs gebruikt wordt, is geschikt voor Apple.
Ze zijn wel druk bezig om alles aan te passen, maar zo ver is het nog niet. Dus informeer daar naar op de opleiding.

Verder vind ik tekstverwerken uiterst vervelend op een IPad, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen, ik moet er dan weer een toetsenbord aan knopen dus dan sleep ik even gemakkelijk een Windows laptop of notebook mee

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:27

hallo medebokkers, hier ook iemand die zomaar binnen komt vallen, maar als ik de tips in dit topic zo lees, wel iemand die blijft hangen :D
ik heb gister bij de phone house een iphone 4s besteld.. hij komt ergens volgende week binnen..
nu zit ik een beetje met de data bundels. heb hier ook niet zoveel verstand van...
hoeveel gebruiken jullie op jullie telefoon?
is 500 mb nodig, of heb je echt 1gb nodig met een iphone?
thuis heb ik WIFI en wss op mn werk ook.
ik gebruik op mn huidige telefoon mn internet erg veel. al gaat dit thuis over de wifi natuurlijk.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:02

Ik heb onbeperkt internet maar moet zeggen dat ik soms maar 100mb per maand gebruik. Zit thuis en op school op wifi verder gewoon internet!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:43

Er waren hier meerdere mensen die zo'n Hema-hoesje hebben gekocht voor de iPhone toch?
Nou heb ik, sinds dat hoesje, dat mijn hele zijkanten (dat metalen gedeelte) beschadigd zijn. Súper zonde! Wie heeft dat nog meer?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:56

ik heb een hema hoesje met foto,maar ik krijg m'n telefoon er niet meer uit :+ dus hij zo best beschadigd kunnen zijn, maar dat zie ik dus niet

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:58

Oh dat is helemaal lekker :=

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:17

Ik kreeg m er ook niet meer af, nu lukt t wel aardig xd maar ik heb geen beschadigingen hoor!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:46

Joanieke schreef:
Ik kreeg m er ook niet meer af, nu lukt t wel aardig xd maar ik heb geen beschadigingen hoor!

wat is de truuk om het eraf te krijgen, want met dat hoesje erom past ie niet in de carkit

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:22

Dr af trekken aan de kant waar geen knopjes zitten.. Hij is wel in een hoekje gebarsten, maar weet niet of dat kwam door hem er af te halen..

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:38

@GillyZidane; ik heb nu ook alleen maar Wifi, moet nog een bundel er bij doen.
Maar aangezien je bijna overal wifi hebt, heb je 500 meer dan zat!
Wat veel mb kost is youtube, downloaden op de appstore.
Whatsappies kost bijna niks..