Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
beestenfreak schreef:ga zo snel mogelijk inschrijven voor theorie examen zodat ik kan beginnen met lessen.
Evelyne79 schreef:beestenfreak schreef:ga zo snel mogelijk inschrijven voor theorie examen zodat ik kan beginnen met lessen.
Je kunt al beginnen met lessen hoor, als je je theorie maar hebt voordat je avd examen gaat doen.
de avb kun je doen zonder dat je je theorie binnen hebt.
Dus je kunt al een heel eind aan de slag met lessen.
veel plezier en succes
BertinaBvd schreef:Evelyne79 schreef:
Je kunt al beginnen met lessen hoor, als je je theorie maar hebt voordat je avd examen gaat doen.
de avb kun je doen zonder dat je je theorie binnen hebt.
Dus je kunt al een heel eind aan de slag met lessen.
veel plezier en succes
Mits je je auto rijbewijs al hebt natuurlijkanders moet je eerst je theorie halen
Ren@te schreef:Ik heb mijn rijbewijs nu al zo'n 15 jaar en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik rij nu sinds een paar jaar met een motorscooter (aprilia scarabeo) naar mijn werk. Ideaal!!! Je kunt qua snelheid met de auto's mee en in de stad lekker overal tussendoor rijden. EN....het is een automaat!
Bovendien erg zuinig 1 op 30/35, dus goedkoop rijden.
pluche_pluus schreef:Ren@te schreef:Ik heb mijn rijbewijs nu al zo'n 15 jaar en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik rij nu sinds een paar jaar met een motorscooter (aprilia scarabeo) naar mijn werk. Ideaal!!! Je kunt qua snelheid met de auto's mee en in de stad lekker overal tussendoor rijden. EN....het is een automaat!
Bovendien erg zuinig 1 op 30/35, dus goedkoop rijden.
Dat lijkt mij nou echt ontzettend saai...