Wij gaan binnenkort verbouwen, echt alles wordt aangepakt en omgegooid. Ben heerlijk een lookbook aan het maken met de dingen die ik leuk en handig vind. http://www.welke.nl/member/manon75
Vóórdat we gaan beginnen, moet ál het meubilair eruit bij ons...we gaan álles verkopen behalve onze smeg koelkast en het bed
Dus straks bij ons te koop: div. Queen anne tafeltjes, een leuke servieskast, een tv kast, een eettafel en stoelen, salontafel, bedkastjes, kleine tafeltjes, en nog wat kastjes. Dingen die ik allemaal al gepimpt heb, maar die natuurlijk ook makkelijk weer te "herpimpen" zijn
Wel een beetje vergelijkbaar met onze situatie trouwens, hebben nu echt een klein huisje van zo'n 70 m2, daar past zo'n stoere stijl niet echt bij dus niet ziet het er vooral 'schattig' uit, maar willen een huis gaan kopen, dat uiteraard wat groter is en dan is zo'n stijl echt super mooi en ruimtelijk!
. Ik denk dat ik het onderstel sowieso wit verf, het blad ben ik nog niet zo uit. Hebben jullie leuke suggesties? Bovenste is een laatje, daar wil ik sowieso een greepje/knopje opzetten.
Wel veel werk zeg, maar ook leuk om alles helemaal anders te gaan doen!
). Ik heb een kastje thuis staan waar ik op uitgekeken ben, dat moet veranderd worden maar ik ben er nog niet echt uit hoe... 
)
Of eventueel nog tips qua antiekmarkten/winkels wat het bekijken waard is? Liefst niet te ver van Antwerpen of Rotterdam/Breda. Wij hebben (of hadden) in de omgeving ook een winkel met allerlei oude meuk, hopelijk weet mijn ma nog welke ik bedoel, dan kan ik daar ook eens gaan kijken. Wat ik me van jaren terug kan herinneren stond dat vol met oude meubels en accessoires (ook kisten met oude verroeste handgrepen etc.).