Hebben ze ook zo`n aroma brander bij de action? Want was vandaag bij de marskramer maar daar hebben ze ze niet, dus ik dacht even het action topic checken
Samiyah
Geplaatst: 15-11-11 17:49
Die mini is er ook in het roze!
karlijn1985
Geplaatst: 15-11-11 17:59
Evelli schreef:
Maakt de kleur nog uit bij een stijltang dan? Werkt een zilveren beter als een grijze?
*houdt sarcasme-bordje omhoog*
Die werkt veel beter dan de roze.. Wist je dat niet
Ja de kleur maakt mij eigenlijk heel veel uit, bijna alles dat ik heb heb ik in het roze dus een roze stijltang zou absoluut mijn voorkeur hebben
merel_gomez
Geplaatst: 15-11-11 19:11
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt
yaske
Geplaatst: 15-11-11 19:24
hiernet thermometer gehaald heb ik gelijk ook maar het rode touw en oorwarmers met panterbont gekocht en hiermee staart riem voor men mini shetlander gemaakt
Air
Geplaatst: 15-11-11 19:27
Is er iemand zo action verslaafd dat die weet wat voor buitenlampjes ze allemaal hebben? Kerstverlichting dus.. het andere is er nu niet kwam ik de vorige keer achter, balen want mijn zonneenergiebuitenlampje was kapot gegaan.. en die stond bij de konijnen zodat ik ze nog een beetje kon zien in het donker
Ik moet zo te lezen ook weer eens naar de action, heb er laatst wel voor een koopje afsluitbare tonnen gekocht, kan ik de biks enzo indoen. 2 Voor 7,- volgens mij, echt een koopje!
Hebben ze ook zo`n aroma brander bij de action? Want was vandaag bij de marskramer maar daar hebben ze ze niet, dus ik dacht even het action topic checken
Hier niet.. Bij Blokker hebben ze wel aromabranders, weet niet of die bij je in de omgeving zit? Of evt. een tuincentrum oid?
Ik had al z'n vermoeden dat ik er niet echt in de buurt zou zitten :p
Keet
Geplaatst: 16-11-11 12:16
yaske schreef:
hiernet thermometer gehaald heb ik gelijk ook maar het rode touw en oorwarmers met panterbont gekocht en hiermee staart riem voor men mini shetlander gemaakt
Ik wil en kan me hier niets bij voorstellen ben je helemaal van de pot gerukt? Van een paar oorwarmers en dun nylon touw kan je dus GEEN staartriem voor een pony maken, welke maat pony het dan ook is