HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:03

Carina, bij mij is dat de aan/uitknop + de home knop linksonder, probeer dat anders eens?

Ik heb jullie hulp nodig :+
Ik wil graag muziek op mijn HTC Desire HD zetten. Ik heb hem al meerdere keren succesvol aan mijn pc gehad en er ook muziek e.d op weten te krijgen. Helaas ziet mijn pc hem nu niet meer? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? :)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 18:57

Heeft iemand al ervaring met de HTC Desire C?
Ben al een tijdje opzoek naar een (kleine) smartphone, ik loop nog met z'n oud toestelletje... En ik was de Desire C tegen gekomen als geschikte kandidaat. Maar wil toch wel graag wat ervaringen horen!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:27

Destination schreef:
Carina, bij mij is dat de aan/uitknop + de home knop linksonder, probeer dat anders eens?

Ik heb jullie hulp nodig :+
Ik wil graag muziek op mijn HTC Desire HD zetten. Ik heb hem al meerdere keren succesvol aan mijn pc gehad en er ook muziek e.d op weten te krijgen. Helaas ziet mijn pc hem nu niet meer? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? :)

Ja gelukt dank je

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:33

Mijn HTC wildfire S had geen bereik meer, dus heb die binnengebracht in de winkel.
Na 2 weken was deze klaar, en zeiden ze enkel dat ze een paar onderdelen hadden vervangen.
Maar nu, heb ik geen wifi meer, of met andere woorden, mijn HTC vind geen wifi meer.
Iemand hier ervaring mee?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 00:48

Ik ga jullie verlaten.... heb me oog laten vallen op de Iphone 4s ;).

Dus als iemand nog belang heeft bij een HTC ChaCha? Ziet er nog super goed uit. Stuur een pb'tje!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:41

CalipsoLover, doet je gewone netwerk het wel? Ik heb al eens het probleem gehad dat ik helemaal geen internet had, op mijn Wildfire. Heb toen in dit topic de tip gekregen om naar de site van mijn provider te gaan, hier wordt dit stapsgewijs uitgelegd.

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:17

Hoi, ik heb even een vraagje... is 3,6 MB p/s een normale snelheid voor je internet?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:39

wiifke schreef:
CalipsoLover, doet je gewone netwerk het wel? Ik heb al eens het probleem gehad dat ik helemaal geen internet had, op mijn Wildfire. Heb toen in dit topic de tip gekregen om naar de site van mijn provider te gaan, hier wordt dit stapsgewijs uitgelegd.

Ja, het gewone netwerk doet het :)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:09

Hallo allemaal :wave:, ik mag over een paar maanden een nieuwe telefoon uitzoeken en ik weet bijna zeker dat het een HTC wordt. Ik zit te twijfelen tussen de One X en de S, maar ik denk dat het de X wordt. :D
Ik neem aan dat daar ook gewoon Instagram op kan?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:43

Hallo, ik kom mij ook melden, was trouw aan mijn Iphone 4, maar wil pas een nieuwe Iphone als er ook echt een nieuw model is..

Heb sinds Zondag de HTC one X en tot nu toe super tevreden!!
Een vriendin krijgt vandaag de HTC one S dus voor vragen over beide kan je altijd terecht.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:58

Top. :D Ik vroeg me dus af of Instagram op de One X kan, maar lijkt me van wel. En kun je ook foto's maken met de camera voorop?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:10

Veirl schreef:
Top. :D Ik vroeg me dus af of Instagram op de One X kan, maar lijkt me van wel. En kun je ook foto's maken met de camera voorop?

Instagram is dat een app dan probeer ik dat zometeen even.

En ja foto's kan je daar mee maken en nog van degelijke kwaliteit ook! vind sowieso de camera aan de achterkant van top kwaliteit :3
Grote is even wennen maar ben er erg blij mee :)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:13

Ja, gewoon te koop in de App Store. Instagram was eerst niet beschikbaar voor Android, later wel. Maar soms hoor ik nog van mensen dat zij het niet kunnen downloaden op hun Android toestel. Ik neem aan dat dat op zo'n nieuwe telefoon wel zo is.

Oké, dat vind ik heel fijn om te weten, want dat is iets wat ik echt wil bij m'n nieuwe foon. Thanks!

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:31

Morgen komt mijn HTC One X binnen. :D

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:33

Ah! Ik wil ook!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:49

Vriendin is nog steeds aan het wachten..

Een vriendin van mij heeft een telefoon gekocht en deze zou vandaag worden verstuurd via DHL SAMEDAY en zou dus vandaag binnen zijn volgens de verkoper.
Echter wacht zij al braaf vanaf 12:00 uur en we hebben geen idee tot hoe laat zij bezorgen..
Zij heeft geen track en trace, verkoper is al gemaild.

Iemand enig idee, kan het voorkomen dat het morgen pas er is?

Wij willen zo toch graag even onze paardjes een snoepje brengen maar durven dus niet weg.

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:50

Ik heb geen idee... Wel vervelend zeg!

Ik heb mijne zondagavond besteld, maandagochtend was de bestelling al verwerkt en hebben ze hem op de post gedaan. Hij zou vandaag komen tussen half 11 en half 1, maar ik moest om 12 uur weg dus ik heb hem net gemist. :P Dus komt hij morgen. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:56

Sabine_Duco schreef:
Ik heb geen idee... Wel vervelend zeg!

Ik heb mijne zondagavond besteld, maandagochtend was de bestelling al verwerkt en hebben ze hem op de post gedaan. Hij zou vandaag komen tussen half 11 en half 1, maar ik moest om 12 uur weg dus ik heb hem net gemist. :P Dus komt hij morgen. :)

De man had gezegd dat hij vandaag binnen zou zijn omdat hij verzekerd verstuurd is via DHL sameday..
Ook is ze heel de dag thuis geweest vanaf 12 uur..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:57

Toe hoe laat bezorgd DHL normaal gezien op een doordeweekse werkdag?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 00:06

Trouwens vriendin van mij heeft een HTC wildfire S te koop, van Oktober vorig jaar wegens overgang naar HTC one. Iemand interesse?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:43

O en is het met de HTC One X ook mogelijk om een soort van print screen van je scherm te maken? Daar zul je misschien dan ook wel eerst een app voor moeten installeren?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:50

Dat is ook zo met die van mijn broer, die is 2 jaar oud, dus het zal ook wel op de nieuwe modellen kunnen ;)
Ook zonder app

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 10:14

Ja uit/aan knop en dan home button :)
Dan maakt die een printscreen!

App nog niet geprobeerd, batterij is zeer goed, van gisterochtend half 8 tot vandaag kwart over tien had nog 3 procent en net maar in de lader gegooid, wil hem deze week wel een keer laten leeg lopen.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:37

Hoi, wellicht kunnen jullie me helpen..
Ik heb een HTC Wildfire S en een hotmail account. Deze mailtjes kwamen ook binnen op mijn mobiel.

Nu heb ik het hotmailaccount omgezet naar een outlook.com account en nu krijg ik het niet voor elkaar om dit outlook.com account op mijn mobiel in te stellen.

Misschien kan het üperhaupt niet en ondersteund mijn telefoon alleen hotmail / google?
Iemand die het weet?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:47

Ik heb 2 vraagjes..

Als eerste: wie heeft de HTC One V en kan me vertellen hoe die bevalt?
En als tweede: voor degenen die van een kleine naar een grote mobiel zijn gegaan, hoe snel went dat?

Punt is namelijk, ik heb nu de Legend maar wil graag een nieuwe. Ik wil het liefst bij HTC blijven omdat ik het fijne mobiels vind, en eigenlijk heb ik maar 2 eisen: internet moet sneller, en geen groot scherm. En ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan in andere functionaliteiten. Alleen is de One V volgens mij nauwelijks sneller met internet, en de One S heeft dan weer zo'n groot scherm..