Ben ook weer geweest en heb echt mega veel gehaald voor relatief weinig. Zal het hier niet allemaal noemen, want het was echt veel.
Heb oa de Blinq vloerwisser gehaald waar je wegwerpdoekjes omheen kunt doen. Is vergelijkbaar met de swiffer. Heb statische doekjes en natte doekjes erbij gehaald. Lijkt me erg fijn, maar moet het nog testen.
Heb een kat die regelmatig met natte pootjes door het kattenluik stapt en dan een heel spoor van afdrukken achter laat op mn laminaat. En zowel mn kat als hond verharen veel en dat is te zien, ondanks 1 x daags stofzuigen en dweilen. Om nou ieder uur keer de stofzuiger en dweil te pakken werd wat irritant. Dit is hoop ik een fijne snelle oplossing voor tussendoor. (ik ben nogal een pietje precies met schoonhouden)
Vandaag bos en hei opgeweest. De rit duurde langer dan gepland en uiteindelijk was het donker toen we terug waren. Was niet fijn om onverlicht op pad te zijn. Ga dus binnenkort weer naar Action om eea aan reflectie en licht te halen.
Hannemarie
Geplaatst: 10-09-11 00:19
wohoo, en toen was er alweer een nieuw deel o; ik heb laast een 'parelarmbandje' gekocht in het zwart, bruin en lichtroze
Trennie: hoe duur is die vloerwisser? Lijkt me wel handig en zal vast niet zoveel kosten.
Trennie
Geplaatst: 10-09-11 07:58
Ik dacht € 3.69 en dat is de startersset. Dan krijg je er ook nog 5 droge en 5 natte doekjes bij. Voor beiden de navulling was ik nog geen euro kwijt. Preciese prijs weet ik niet meer.
Vind het voor de prijs een heel fijn ding. Heb hem net gebruikt. Vind de houder waar de doekjes omheen gaan wel wat hard, dus dat heb ik opgelost door er een andere doek onder te doen die meerdere malen mee gaat. (ook in het schap te vinden.)
Edit: ik zie dat ze de winterpoppetjes weer hebben. http://www.action.nl/products/view/id/4 ... telistid/1 Die heb ik vorig jaar gekocht en er een mini kerstkaartje aan vast gemaakt. Deze heb ik aan mn collega's gegeven met voor iedereen een persoonlijk tekstje erop om pretige feestdagen te wensen. Misschien een leuk idee voor anderen?
Zijn er hier trouwens nog die dagelijks/om de 2 dagen het serum/anti-klit nodig hebben bij een paard met dikke staart ? Het helpt zeker ik hoor hier alleen dat sommige het 1x in de week of 2 weken nodig heeft.
Ik doe het denk 'k zelfs nog minder!! Maar ik freubel dan ook absoluut niet veel in de manen/staart. Smeer er af en toe dit spul in en verder kam ik het ook niet
Zometeen naar de action voor de laatste 3 cadeaus!
Mintgroen
Geplaatst: 10-09-11 16:00
Het is een snel bezoekje geweest, omdat Monique Smit in Hoek van Holland kwam optreden en we geen zin hadden in drukte. Voor de mand nog aangeschaft: -Knackebrod blik -creme voor opa
Voor onszelf: -make up organiser -spaghettitopje wit (ze bevallen me onwijs goed) -pak kerstkaarten met eekhoorntjes -oneindige sjaal -stok met douchepuff erop voor je rug -doorzichtig inpakfolie -suuuuuperleuk cadeaupapier: metallic blauw met vlinders -2 pakjes neusstrips
Vergeten te kijken voor reflectiespul en de fleecevesten waren alleen nog maar in kleine maten, dus binnenkort moet ik even terug
Westerntrail
Geplaatst: 10-09-11 16:11
Vandaag ook weer geweest.
Heb ook zo,n stok met dochepuff er op gekocht. Een zak borrelnootjes en een zak gemengde nootjes Verder 2 nepplantjes En een doos Colorreus van 2.5 kilo a 5euro
Ik meld me ook weer even! Een vriendin is naar de action geweest en had op mijn verzoek het scheerapparaatje mee genomen! Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar zou je er ook de beentjes mee kunnen opscheren? Vroeg ik me zo even af ( heb ik hem niet specifiek voor gekocht )
@trennie voor hondenharen is de bezem van blinq echt een aanrader, dat is een rubbere bezempje, blauw met zwarte rubberre nopjes eraan, deze is echt zo handig, ga er hier iedere dag even mee door het huis, heb 3 honden en ook haren die evt aan de bank blijven plakken zijn met dit ding zo te verwijderen.
ik blijf meelezen of de tondeuze het goed blijft doen ben benieuwd
Mwuahaha, net ook weer naar de action geweest! Aanschaf:
- 'poetshandschoen' - Hand & Nailcreme - Paperclips/pagemarkers (handig om de laatst gelezen pagina in't boek mee terug te vinden ) - Tafelprullenbakje - Babydoekjes