Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan er niets moois aan ontdekken..
.

Maar zelfs dan gaf het rare doffe plekken en vegen 
Ilsemarie schreef:die deuren zijn echt zoooooo gaaf! En die vloer... ik denk dat als je misschien hele lichte meubels erop zet dat hij dan echt mooi tot zijn recht komt!
Kan er niet iets "overheen", je hebt ook wel kunsthars vloeren of zoiets toch? Misscdhien dat dat er ook in doorzichtig is? Ik weet ook niet of de vloer "lelijk" beschadigd is, of gewoon alleen onhandig beschadigd... want opzich staat het met rustige/lichte meubels denk ik wel heel gaaf!

. We hebben alles eruit gegooid en naar de stort gebracht.
dat groene tapijtje moet ook nog vervangen worden voor een stukje zeil maar heb nog geen kans gehad dit aan te schaffen. nu ligt er dus een grasmat van de Action in

Wij hebben ze van 15 stuks voor 58 euro en die zijn prima, plakken goed en zijn nog mooi ook!
het is ook niet handig als je twee katten in huis hebt waarvan de ene het een sport vind over pas geverfde traptreden te gaan rennen 
Hebben wij ook
Heb je echt spierwit?
ben nog steeds erg blij met die keuze! het is zoooo lekker licht in mn huis! en de planten zijn ook helemaal fan haha! die doen het hier als nooit tevoren!
?