Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hafjelinger schreef:Ik was nog even naar de Action, broertje was mee maar hij hoefde geen CatanspelletjesDuidelijk geen Actionfan!
Ik heb die lederdoekjes ook nog gezien, maar niet gekocht, want dan ben ik gedwongen te gaan poetsen
yvonnedv schreef:hafjelinger schreef:Ik was nog even naar de Action, broertje was mee maar hij hoefde geen CatanspelletjesDuidelijk geen Actionfan!
Ik heb die lederdoekjes ook nog gezien, maar niet gekocht, want dan ben ik gedwongen te gaan poetsen
Tja ik had ze meegenomen, stel dat je een keer tijdens sluitingstijd een poets aanval krijgt wat doe je dan?
hafjelinger schreef:Heeeee..... Ze hebben uitbreidingssetjes voor Kolonisten van Catan! Dan zal ik morgen mijn broertje eens verrassen
Die Uggs, ga je daar snel langs de zool lopen? Lijken me wel fijn als sloffen voor in de winter.
BillyJean schreef:Mag ik me even hier melden om mee te lezen?
barbar schreef:ik ben gister ook weer even langs de action geweest.
ik hab van vorige keer nog een tegoedbon (tenminste dat dacht ik) van iets wat ik had terug gebracht, dus dacht ik die even op te maken.
kom ik bij de kassa met weer veel te veel spullen, moest iets van 19 euro afrekenen dus geef die bon van 8euro, blijkt dat de gene die vorige keer mijn spullen heeft terug genomen de daadwerkelijke tegoedbon niet had gegeven (dus ik zag mijn geest al dwalen dat ik die 8euro gewoon kwijt zou zijn), de gene achter de kassa heeft haar leidinggevende erbij gehaald en die had gelukkig idd het bonnetje die week er voor gevonden en snapte er toen al niets van, het is dus allemaal goed gekomen maar ik had wel even de zenuwen.
cissy schreef:BillyJean schreef:Mag ik me even hier melden om mee te lezen?
om mee te lezen hoe je je niet te melden hoor....![]()
Ik ga meestal naar de Acton in Nieuwegein (woon onder Vianen) maar de afrit Vianen A2 ligt er nu uit.... sh*t! Zie weer allemaal leuke dingen voorbij komen maar dan moet ik zo'n roteind omrijden....