Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lillytjuh schreef:JA inderdaad! En ik zie dat we nu in de zelfde woonplaats wonen! haha
Ik ga zo eens fysiofitnessen..... daarna kijken of de mannen al een beetje opschieten met het laminaat. Heb de stationwagen mee dus wil meteen 2 kastjes mee die kant op nemen, die pasten namelijk net niet in mijn eigen autotje!
Pfff heb last van hooikoorts maar geen tabletten meer ggrrrr ga ik vanmiddag nog maar even langs mn werk, kan ik meteen de verhuiskaart afgeven en het inschrijfformulier voor de nieuwe huisarts, en een inschrijfformulier vragen bij de nieuwe tandarts..... wat een geregel ook allemaal!
Kriel schreef:Heb je ook afgesproken dat ze daar de zijpanelen voor meenemen [naam]?
Ik moest daar nog even goed bij opletten, want de prijsafspraak ging alleen over het spuiten van de deurtjes...
De zijpanelen moeten ze rollen namelijk
SteffiiY schreef:Leuk huisje Tesseke
Voor hoeveel hebben jullie het uiteindelijk gekregen?
Destino schreef:Nee ik bedoelde idd de witte muren.
Mijn vriend blijft volhouden dat 9010 te wit zou zijn (helderwit).
Maar ik vind het op foto's juist een hele mooie kleur en helemaal niet tegen dat helderwit aan..
tesseke schreef:Ik meld me hier ook even!
We hebben een bod gedaan op het volgende huisje: http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm ... ry&xpage=1 (hoop dat jullie het kunnen bekijken) en ons bod is aanvaard!Nu nog het voorlopige verkoopsovereenkomst tekenen. (Eindelijk, na best veel pech gehad te hebben.)
Nu zoek ik nog ideetjes om de woonkamer lichter te maken (of meer lichtinval). Ik heb al wel enkele ideetjes, maar misschien dat jullie nog meer weten.
Op termijn komt er nog wel een veranda aan zodat je open keuken en woonkamer hebt, maar daar is in het begin nog geen geld voor.