Help help, kan 1 van jullie me vertellen wat het netnummer is? ik wilde een leuke app installeren maar moet daarvoor ID apple voor aanmaken en dus ook mijn gegevens invullen + telnr, alleen ik heb geen vaste telefoonlijn maar gewoon mobiel nr. er staat dat ze een 3 cijverig netnummer moet hebben???
Ik heb zwart, ik vind die witte dingen helemaal niks, wordt ook snel vies he?
Het was voor mij de eerste keer dat ik een iphone had, maar kon er meteen goed mee overweg en ik vind het een superleuk ding en ook superhandig met het smsen en alles, ben er heel blij mee.
Haha ach ja ik vind hem mooi en heb hem gekocht na de drie 3g dus geen zwarte ervoor verkocht Trouwens een super aanrader voor de 4g is de app led ! Zo kun je je cameralampje als zaklamp gebruiken !
Bah Hoe fijn ik m'n iPhone soms vind baal ik er nu toch heeel erg van! M'n iPhone heeft namelijk bedacht dat hij de gekochte apps niet meer lief vind. Als ik een gekochte app aantik (bv. Echofon of Facebook) opent hij hem en na twee seconden sluit hij hem weer af. Maar het rare is, met de apps die er al opstonden (Safari of Foto's) doet hij dat niet.
Ik heb 'm al uitgezet, lang laten liggen, aangezet en wéér lang laten liggen en gesynchroniseerd. Niets helpt Heeft er iemand een oplossing?
ik mag van mezelf eindelijk een Iphone (na 2, 3 jaar heel hard zeuren tegen mezelf) Maar als ik al die technische toestanden lees ga ik het nog zwaar krijgen
ik ga voor de Iphone 3gs, vind ik optisch veel mooier dan de 4.