Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Attitude schreef:Meld me weer hier.
Een tijdje terug heb ik al wat foto's geplaatst.
Bij ons ziet het er nu zo uit
[EA-CO] Willt u genieten van rust ruimte,paarden en ook nog wonen?
rowo schreef:De pa van mijn vriend zit in raamdecoratie, dus dat is zeer zeker een idee. Hebben we het ook al over gehad. Maar welke kleur?
De bank heeft nu ook al rode kussentjes, maar daar wil ik nog wat grotere en feller rode in. Hoekbank kan daar overigens ook niet groot. Max. 2.50m breed en 1,50m de andere hoek.
edit: overigens ter info. T is een huurhuisje, die spotgoedkoop is. Dat is de reden dat ik erbij in ga voor we wat kopen. We gaan dus geen kapitalen besteden aan het huisje.
__Orlando schreef:Attitude schreef:Meld me weer hier.
mooi huis, echt mijn droomhuis.
heb in het topic een paar vragen gesteld.. die ik graag zou willen weten en wat extra foto's
__Orlando schreef:Attitude schreef:Meld me weer hier.
mooi huis, echt mijn droomhuis.
heb in het topic een paar vragen gesteld.. die ik graag zou willen weten en wat extra foto's
Kriel schreef:Het is dat ik er dood nog niet gevonden wil worden maar anders was het absoluut een bezichtiging waard geweest
Ir111 schreef:Dana... ik vind de bruine mooier.
![]()
Sorry.
![]()
Maarrrr.... het mag dan niet mijn smaak zijn, ik vind wel dat het heel netjes gedaan hebt. Net of je um zo in de winkel gekocht hebt.
pajidin schreef:De Ajax sjaal weghalen, knapt het erg van op
Verder is het niet echt een mannenhuis, maar een paar groene planten maken het vast nog iets gezelliger.
Is in plaats van vloerbedekking, laminaat geen optie? Het is zo wel grijzig en houttint geeft meer sfeer.
Pashon schreef:Deze kast willen gaan we kopen tenminste als we het huisje kunnen kopen wat we willen, als we daar op tijd bij zijn. Zit al heel lang op deze kast te gapen en heb nu toch besloten om hem te halen.
http://www.rivieramaisonshop.nl/index.c ... B761BD2C5C