Anseltje schreef:kun je dat huis vanaf de weg vanaf de peel langs wilbertoord naar mill zien? Want pas reed ik daar langs en dacht ik verrek da hek volgs mij eerder gezien haha.

Stal is mooi geworden trouwens, van wat er van de weg af te zien is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elkee schreef:Slecht slecht, nog steeds geen foto's gemaakt!![]()
Maar we zijn vandaag super opgeschoten met de paddock en stal, wat betekend:
Paardjes morgen (zondag) naar huis!!![]()
Annetje schreef:Daar zijn ze! Lijkt me heerlijk zo aan huis!
De paddock is groter dan ik dacht. Echt een mooi stuk zo! Schuur/stallen ziet er ook echt geweldig mooi uit.
Waren ze braaf op de wagen?
vrouwke schreef:wij hadden een huisje in de tuin staan, was vroeger paardenstal, maar die hebben we 15 jaar geleden verbouwd als huisje.
Daar heeft veel australische familie ingezeten als ze over waren, en een tijdje verhuurd.
toen het niet meer mocht zijn we het weer gaan verbouwen als paardenstal, maar dan luxer.
Komen 3 boxen in.
zo was het eerst.
zo word het, komt nog een hek voor.
XLeandrosX schreef:Ziet er erg mooi uit, wat een genot om zo uit je slaapkamer je paardjes te kunnen zien.
Even een vraagje, zijn dat eikenbomen om je paddock heen? Ik heb wel eens gehoord dat paarden een vergiftiging kunnen krijgen als ze veel groene eikels eten. Het zou dan een looizuurvergiftiging op kunnen leveren. Even googlen en je komt er wel het één en ander over tegen. Dus wellicht een beetje bomen kappen zodat er niet al te veel in de paddock vallen, of iedere dag even harken.
jesito schreef:Hebben jullie ook nog ergens een weiland?
ladyharma schreef:Yeee de foto's
Mooi zeg!!
Lekker aan huis
En je hebt stallen? en een bak? en een paddock?
xxx