Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Ook met het zoeken van een huis zijn we in bepaalde gebieden begonnen (ivm reistijd), maar na enkele jaren breid je dat toch uit, omdat wij toch graag wat buitenaf wilde hebben (met room for a pony).
pmarena schreef:Klinkt perfect [naam] , met die huur en koopoptie !!
Is het zeker dat je het later kan kopen , of is het meer een optie zo van : mocht het de verkoop in gaan , dan heeft de huurder eerste keuze ?
Kun je wel weinig met de vraagprijs doen lijkt me trouwens , dat is dan wel weer het nadeel , of zou dat anders werken ?
Ik zie het zo voor me dat een huisje bvb. 250.000 "waard" is , maar ze beginnen met een vraagprijs van 3 ton , en dat je als huurder dan het huisje mag kopen voor dat bedrag.
Wil je dat niet , dan kijken ze of iemand anders het ervoor wil geven en gaat het gewoon in de normale verkoop.
Of niet ?
pmarena schreef:In de categorie retro wordt weer hip , zullen we maar zeggen
Huur heb ik geen idee van , verschilt zoveel !
Brainless schreef:Wij hebben 277.500 betaald voor een 30-er jaren woning met 7750m2 grond.
Beneden is alles al opgeknapt (nieuwe vloer, nwe keuken en toilet en boven een nieuwe badkamer). Het hele huis (op het wc/kelder klapraampje na) is voorzien van kunststof kozijnen met dubbelglas. Er zit een oude schuur bij van 5x14 meter. En een garage van 5x4 met hondenhok.
Hier kost zoiets 7 a 8 ton.
vonneke schreef:pmarena schreef:In de categorie retro wordt weer hip , zullen we maar zeggen
Huur heb ik geen idee van , verschilt zoveel !
hier een link.
http://cloud.funda.nl/valentina_media/0 ... _groot.jpg
niets teveel gezegd denk ik zo?
tis misschien zelfs wel sonde dat er geen groene pot in staat haha