senna21 schreef:corinep schreef:Zijn jullie lid van de postcode loterij. Ik vind het eigenlijk best zonde, win af en toe iets waar ik echt niet op zit te wachten maar stel je voor dat ie toch valt op jouw straat....
Nope....
Onlangs kregen mijn ouders een brief dat de prijs in hun postcodegebied zou vallen. Trap er niet in.
Hoe bedoel je dat? Dat het doorgestoken kaart is?

hopenlijk zet de verbetering zich door....
heb een professionele fotoshoot laten doen voor mijn website / Linkedin profiel. Had dat nog nooit gedaan en wilde dat zooooo graag. Had bijdragen gevraagd op mijn verjaardag en heb daar zelf nog bijgelegd. Werkelijk prachtige foto's. Was inclusief styling, wat een hele belevenis was. Heb hier flink voor gespaard hoor maar toch wel iets te veel uitgegeven want kon niet kiezen uit de foto's
maar goed.
Had er dus weinig vertrouwen in
Ben wel benieuwd trouwens!!!
ben er dan wel de hele ochtend zoet mee geweest inclusief styling 3 uur... had eigen kleding mee, 4 outfits
Voorlopig zijn het lange shiften (telkens 13-21u of 9-17u in het weekend) en dat overlapt nogal met mijn huidige job. Ga eens polsen of een shift 14u-21u een optie is, dan kan ik vanuit mijn vaste job daar makkelijker bij aansluiten. Al is er wel sprake dat er shiften per 4u zouden komen en dat ze zouden opschalen naar 12u/dag open.