Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Cardy schreef:@ Joolien: wel beetje herkenbaar hoor. Wij waren eigenlijk ook niet van plan om te verkopen, maar door de gekte hier en de weinig te koop staande huizen hebben we het toch gedaan. We hebben wel altijd gezegd dat dit huis een opstap was naar een groter huis, maar de beslissing om nu te verkopen viel echt uit de lucht haha.
Onze overwaarde is vergelijkbaar met het bedrag wat jij zei en hebben daardoor een echt fantastisch huis kunnen komen, echt mijn droomhuis.
Als ik in jouw schoenen stond had ik het zeker gedaan.
Nou dat is dus ook een beetje het ding, het enige probleem is, is dat wij het huis gewoon heel goedkoop hebben gekocht, en dat we m wel voor 140.000 kunnen verkopen, maar er dan nauwelijks op vooruit gaan.We krijgen er hooguit 1 slaapkamer extra bij, maar dat vind ik een te kleine stap om te gaan verhuizen
Zoveel gedoe ook haha.
mirriezz schreef:Ohja, het is zo wel een heel eenzijdig verhaal natuurlijk. Vriend lief wordt duidelijk gelukkig van het werk dat hij voor zichzelf doet. Het is wel een passie, vandaar dat ik de link wel zie met de paarden. Niet elke vriend zou perse een stal aan huis willen.
Ik heb ondertussen al flink lopen pushen over mijn woongenot en heb nu wel in mijn vriend zijn hoofd dat het huis ook echt prettig moet zijn, maar hij realiseert zich nog niet dat we misschien naar een onmogelijke combinatie zoeken
mirriezz schreef:Ohja, het is zo wel een heel eenzijdig verhaal natuurlijk. Vriend lief wordt duidelijk gelukkig van het werk dat hij voor zichzelf doet. Het is wel een passie, vandaar dat ik de link wel zie met de paarden. Niet elke vriend zou perse een stal aan huis willen.
Ik heb ondertussen al flink lopen pushen over mijn woongenot en heb nu wel in mijn vriend zijn hoofd dat het huis ook echt prettig moet zijn, maar hij realiseert zich nog niet dat we misschien naar een onmogelijke combinatie zoeken
waxmeltsenzo schreef:O.a werd toch steeds spannender en is nu klaar weet nu even niet wat te gaan kijken. Heb wel meteen even gekeken of er een tweede seizoen komt en dat blijkt zo te zijn yeah. Iemand nog tips?
mirriezz schreef:Ik ben iemand die het graag de ander naar de zin maakt en ik merk dat het mij veel energie en stress kost om elke keer mijn vriend te moeten teleurstellen dat ik me echt niet thuis kan voelen in het huis(je) dat hij bij de enorme schuur heeft gevonden.