Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lietje_1991 schreef:Wij wonen er nu net iets meer dan een maanden bevalt heel goed
![]()
Mocht je vragen hebben, stuur gerust een PB!
Wij moesten de badkamer via een site regelen bij iemand die door Kuin aangesteld was. In het begin waren we er helemaal niet tevreden over, maar na een paar mailjes over en weer hadden we opeens veel meer keuze. Of daarvoor hebben we het gewoon echt niet gezien![]()
Via de meer/minder werklijst hadden wij al aangegeven een douchemuur te willen, daardoor konden we kwa indeling niet echt meer schuiven
joliene schreef:Ja in 1 keer ziet het er van buiten helemaal goed uit, maar binnen mist dan nog van alles. Haha. Hoe groot huis hebben jullie gekocht dan? Vind ons huis ook heel groot, maar dat valt geloof ik nog best mee. Komt denk ik omdat we nu een vrij kleine woonkamer/keuken hebben van ongeveer 4 bij 7.5 m.
Lindor92 schreef:Lietje_1991 schreef:Wij wonen er nu net iets meer dan een maanden bevalt heel goed
![]()
Mocht je vragen hebben, stuur gerust een PB!
Wij moesten de badkamer via een site regelen bij iemand die door Kuin aangesteld was. In het begin waren we er helemaal niet tevreden over, maar na een paar mailjes over en weer hadden we opeens veel meer keuze. Of daarvoor hebben we het gewoon echt niet gezien![]()
Via de meer/minder werklijst hadden wij al aangegeven een douchemuur te willen, daardoor konden we kwa indeling niet echt meer schuiven
Gaaf! Wij alweer bijna 3 maanden. De tijd vliegt voorbij. Jullie al een beetje gesetteld?
lucifertje schreef:joliene schreef:Ja in 1 keer ziet het er van buiten helemaal goed uit, maar binnen mist dan nog van alles. Haha. Hoe groot huis hebben jullie gekocht dan? Vind ons huis ook heel groot, maar dat valt geloof ik nog best mee. Komt denk ik omdat we nu een vrij kleine woonkamer/keuken hebben van ongeveer 4 bij 7.5 m.
Huis zelf is 150m2 met garage komt er nog 20m2 bij.
lucifertje schreef:joliene schreef:Ja in 1 keer ziet het er van buiten helemaal goed uit, maar binnen mist dan nog van alles. Haha. Hoe groot huis hebben jullie gekocht dan? Vind ons huis ook heel groot, maar dat valt geloof ik nog best mee. Komt denk ik omdat we nu een vrij kleine woonkamer/keuken hebben van ongeveer 4 bij 7.5 m.
Huis zelf is 150m2 met garage komt er nog 20m2 bij.
WillemYntJee schreef:Wij moeten ook naar Bovenkarspel terwijl we in Friesland kopen.
WillemYntJee schreef:Oh lietje ik heb even jouw Posts terug gekeken en ik hoop dat onze tuindeuren net zo mooi worden! Heb je foto's hoe t er nu uitziet?
Lucifer leuk die andere tegeltjes in de nis. Wij hebben nu vrij standaard tegels uitgekozen maar misschien dat we toch nog voor iets anders gaan even afhankelijk van wat t kosten moet.
upendo schreef:Leggen mensen hier PVC vloeren op alle verdiepingen? Wij kwamen bij een vloerenzaak hier in de buurt met laminaat dat geschikt is voor vloerverwarming. Dat is ook een flinke verademing voor het budget moet ik bekennen..![]()
Zeker voor de slaapkamers en zolder..