Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:Hier liggen appels soms 4 weken in de koelkast en zijn dan nog prima te eten, geen rotte plekken oid! Ik ben nu een weekmenu aan het maken, heb alleen elke week wel last van geen inspiratie wbt low budget maar wel voedzaam avondeten, iemand nog ideeen? Ben nu ff folders aan het uitspitten
RoosG schreef:Had afgelopen week voor 5 euro 1 kilo kipfilet gehaald bij de albert heijn, ik dacht dat er 6 kipfilet in zou zitten, waar we met z'n tweeën drie dagen mee kunnen doen. Maar er zaten er maar 5 in. Helaas is de keukenweegschaal kapot, want ik was wel benieuwd of het nou wel 1 kilo was..
margjuhhh schreef:RoosG schreef:Had afgelopen week voor 5 euro 1 kilo kipfilet gehaald bij de albert heijn, ik dacht dat er 6 kipfilet in zou zitten, waar we met z'n tweeën drie dagen mee kunnen doen. Maar er zaten er maar 5 in. Helaas is de keukenweegschaal kapot, want ik was wel benieuwd of het nou wel 1 kilo was..
Volgens mij is een verpakking kipfilet van de AH "maar" 900 gram i.p.v. een kilo.
Vind dat zelf nogal misleidend, omdat het bij andere supermarkten (en voorheen ook bij de AH) wel kilo verpakkingen zijn.