@Rebecca: Ik heb ze bij mijn vorige huis wel gebruikt, maar alleen voor het oog. Het is (in ieder geval was dat bij mij zo) niet sterkt genoeg om echt volume tegen te houden, maar als het steun heeft werkt het goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

kan niet wachten
Maar niet zoals die van je moeder, maar wit roze en van geel, roze naar wit roze verkleurend, ook erg mooi. Ik weet alleen niet wat het wordt dit jaar... Heb ze een beetje verwaarloosd...
Als ik gemaaid heb maar eens even wat foto's maken van mijn vijvertje. Er staan veel bloeiende plantjes omheen nu

En die hardroze zie je idd veel mooier.
, alternatieve zoektocht voor zoiets . Tegels erin slaan staand is ook niet echt mooi
, allebij heb katten die de rauw lusten de vogels 

) hopelijk zit het weer mee , ik haat warm en vochtig weer oh en regen echt niet

Ik heb zo'n 1,5 jaar geleden toen ik hier net kwam wonen 3 planten van mijn Opa gekregen, de lieverd was alleen alweer vergeten wat voor planten het waren
Ik heb ze braaf in de tuin gezet en gewacht en gewacht. Er gebeurde alleen vrij weinig, dat het een wonder is dat ze nog in de tuin staan, maar mijn moeder zei wacht nog even af. Prima. Ik heb ze verplaatst naar het zonnige plekje in de tuin (waar het langste zon staat beter gezegd) en afgelopen maandag stond ik met de achterbuuf te kletsen en ineens zag ik zowaar knoppen.