Pure gok LOL
Wie niet waagt...
Je mag hem wel binnen 14 dagen retouren, maar heb goede recensies erover gelezen en de maatvoering klinkt aangenaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Met de nood aan huurwoningen en woningen in het algemeen, zal geen enkele verhuurder of woningbouwstichting dergelijke moeite gaan doen...![]()
Een enorme uitdaging San! Vanwaar de gestelde termijn van 2 jaar?
DubbelDun schreef:Ik weet niet of een cv in de kelder mag ivm evt onder lopen.
imd schreef:Ik hoop dat ie je bevalt, hij ziet er in ieder geval wel fantastisch mooi uit!
Ik ben zelf erg picky in hoe een bank zit en vind de 'standaard' maatvoering vaak niet oké. We zijn beide ook redelijk lang, dat scheelt ook. Wordt nog wat met stoelen uitzoeken straks![]()
Zijn er hier mensen die bij de eettafel aan één kant een bankje hebben ipv stoelen? Hoe bevalt dat, normaal gesproken en als je eens met een grote groep bent?
imd schreef:Zijn er hier mensen die bij de eettafel aan één kant een bankje hebben ipv stoelen? Hoe bevalt dat, normaal gesproken en als je eens met een grote groep bent?
imd schreef:Ik wilde zeggen, "slaapkamer denk ik?", maar lees nu dat het de badkamer is, bijzonder![]()
Wij krijgen over 2 weken de sleutel van ons nieuwe huis, dus ik kom ook wat actiever meedoen hierKleurtjes voor de woonkamer (Gamma Tabak, geel-oranje) en de keuken (waarschijnlijk flexa real jade) zijn inmiddels uitgezocht. De vloer wordt keramisch parket, met daaronder vloerverwarming. We moeten nog een behang uitzoeken voor de slaapkamer (optie op dit moment: https://www.fotobehang.com/dennenbos.html) maar verder zijn de grove dingen beslist.
Dan komt daarna 'alleen' nog het moeilijkste deel, de inrichtingAl 7 verschillende tekeningen gemaakt van hoe we de bank willen hebben, en een (boeken)kast vinden die open is maar ook wat lades heeft, valt niet mee
imd schreef:@ Sting: dank voor de tip! Niet helemaal mijn smaak afbeeldingen, maar wie weet is het wat voor iemand anders die nog wat zoekt.
Bedankt voor alle bankje voorbeelden. Ik twijfel enorm, ook omdat ik niet zo goed weet hoe vaak we 'm gaan gebruiken. Bij veel gebruik lijkt het schuiven me inderdaad vervelend. Ik heb net een plattegrond gemaakt en bedenk me nu dat ik waarschijnlijk het liefst aan die kant van de tafel zou zitten, en dan heb ik geen zin om iedere keer met het bankje te moeten 'prutsen'. Dus voorlopige voorkeur toch stoelen, even kijken als we de sleutels hebben of daar dan ook genoeg ruimte voor is..
imd schreef:Zijn er hier mensen die bij de eettafel aan één kant een bankje hebben ipv stoelen? Hoe bevalt dat, normaal gesproken en als je eens met een grote groep bent?