Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:44

_kimm schreef:
Ik dacht ga maar eens wasmiddel bestellen via stockon. Ik gebruik altijd neutral maar dat is eigenlijk nooit in de aanbieding. Maar ze hebben helaas alleen vloeibaar.

Dat is jammer zeg! Je kan wel een product via de chat op de wishlist laten zetten, als er dan genoeg vraag naar is gaan ze kijken of ze het in het assortiment kunnen opnemen. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:18

Ik ben er achter gekomen dat je air Miles kunt sparen als je de energie Bij Essent af neemt.. ik heb al jaren bij Essent maar wist dit niet. Heb mij dus nu aangemeld en wilde het hier even vermelden misschien heeft iemand er nog wat aan.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:18

joyce_eddy schreef:
Ik ben er achter gekomen dat je air Miles kunt sparen als je de energie Bij Essent af neemt.. ik heb al jaren bij Essent maar wist dit niet. Heb mij dus nu aangemeld en wilde het hier even vermelden misschien heeft iemand er nog wat aan.

Ga ook even checken thanks

mrieeek

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:33

Ik weet niet echt of het echt onder bezuinigen valt, maar voor de liefhebben heb ik nog een code voor 25 euro korting op je eerste hello fresh box. Daarna kun je 'm meteen annuleren! Voor 2 personen & 5 maaltijden heb je dan een week eten voor 25 euro, best een mooie deal! Stuur me even een PB als je gebruik wilt maken van de code :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:36

mystery1980 schreef:
joyce_eddy schreef:

Ga ook even checken thanks

Deel ik hem dus niet voor niks! Super!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 13:34

mrieeek schreef:
Ik weet niet echt of het echt onder bezuinigen valt, maar voor de liefhebben heb ik nog een code voor 25 euro korting op je eerste hello fresh box. Daarna kun je 'm meteen annuleren! Voor 2 personen & 5 maaltijden heb je dan een week eten voor 25 euro, best een mooie deal! Stuur me even een PB als je gebruik wilt maken van de code :)

Dit is gewoon reclame maken voor jezelf :+

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 18:35

Vandaag boodschappen gedaan voor iets meer dan een week. 16 euro kwijt en 6 euro korting bij de appie op producten die van zichzelf al niet duur zijn. Blij mee. Misschien eind van de week nog wat lekkers halen voor het weekend, maar ben erg tevreden. Appie heeft leuke kortingen deze week vind ik

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:03

Mag ik dan vragen wat je voor 16 euro ruim een week eet?

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:22

Pff ook net weer boodschappen gedaan maar ik werk met een 4 weken butget ivm vaak op de fiets boodschappen halen en 1x per 4 weken met de auto maar vraag mij af of het reëel is mijn butget .. wat geven jullie uit over 4 weken Voor een gezin van 2 volwassenen en 2 kids (4 bijna 5 en een van 3)

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:56

DebGizmo schreef:
Mag ik dan vragen wat je voor 16 euro ruim een week eet?

Groot pak sla gehaald voor een euro met 35% korting en zag er nog goed genoeg uit voor 2/3 dagen, gebakken aardappels 2 zakken voor 1,10 ofzo, kipburgers waren 1+1 dus 4 stuks voor 1,70. Broccoli gehaald voor 0,70. Verder heb ik nog wat losse dingetjes in de vriezer liggen wat ik kan eten. Denk dat ik 1 pak kipburgers in de vriezer doe en wat anders eruit haal (anders wordt het zo eentonig :')). Wat chocola gehaald 2e halve prijs. Nog wat huishoudelijke dingen, vuilniszakken, kattenbrokken, maandverband enzo. Vandaag met die sla turkse pizza uit de vriezer gepakt. Het is echt niet dat ik altijd zo weinig kwijt ben hoor! Volle vriezer nog.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:58

snorkel1986 schreef:
Pff ook net weer boodschappen gedaan maar ik werk met een 4 weken butget ivm vaak op de fiets boodschappen halen en 1x per 4 weken met de auto maar vraag mij af of het reëel is mijn butget .. wat geven jullie uit over 4 weken Voor een gezin van 2 volwassenen en 2 kids (4 bijna 5 en een van 3)

Misschien een idee om belangrijke uitgaven op een rijtje te zetten en rond die prijs te gaan zitten? Je kan wel iets in je hoofd hebben maar als je stomweg gewoon meer nodig hebt gaat dat een beetje moeilijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:06

Net mijn Stockon weer binnen. Even uit domme nieuwsgierigheid, ben ik de enige bij wie de Stockon bezorgers zoveel leuker zijn dan de gewone pakketbezorgers? Ze zijn relaxter, mega vriendelijk, meeste van de tijd leuke jonge knullen *D en de keer dat ik een oudere heer had was het toch ook nog een zeer vriendelijk en charismatisch exemplaar.
De normale bezorger hier is best vriendelijk, maar altijd haast en gebrekkig Nederlands enzo :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:29

Alwiene schreef:
Net mijn Stockon weer binnen. Even uit domme nieuwsgierigheid, ben ik de enige bij wie de Stockon bezorgers zoveel leuker zijn dan de gewone pakketbezorgers? Ze zijn relaxter, mega vriendelijk, meeste van de tijd leuke jonge knullen *D en de keer dat ik een oudere heer had was het toch ook nog een zeer vriendelijk en charismatisch exemplaar.
De normale bezorger hier is best vriendelijk, maar altijd haast en gebrekkig Nederlands enzo :=

Bij ons maakt het niet heel veel uit.
Onze normale bezorgers zijn ook gewoon vriendelijke bezorgers.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:41

Snorkel ik geef voor 5 man rond de 80 euro uit per week. Incl luiers en flesvoeding. Mijn vriendin geeft 500 per maand uit.

Over stockon: ik krijg juist de gebrekkig Nederlandse van hun :')

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:46

Alwiene schreef:

De tot nu toe enige keer dat ik bestelde was het inderdaad een vriendelijke jongeman die het kwam afleveren. Niet de normale bezorger in elk geval. _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:56

Whuahhaha Sunrise, ben je lekker mee dan. Is jullie gewone bezorger wel leuker dan?

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 22:31

De gewone is een lekkertje ja :') maar ik val niet op buitenlands dus dat zal mij nooit gaan bekoren. :')

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:53

Alwiene schreef:

Mijn bezorger was ook inderdaad een aardige relaxte man, maar aangezien ik dacht dat ik meteen via de app moest betalen bij afleveren, stond ik dus de hele tijd met mijn telefoon in mijn hand. Vond ik achteraf niet zo netjes van me zelf.
Maar ik wilde alleen zo snel mogelijk kunnen betalen om de bezorger niet onnodig lang op te houden.

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:12

Wel lekker voordelig zo met dit weer kachel hoefenen niet aan hoeen hoog hebben jullie de thermostaat als jullie kachel aan hebben

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:24

's nachts en overdag als weer niet thuis zijn 17°
Als we thuis zijn 21° en zaterdag overdag 19° om te poetsen

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:27

OleJon schreef:
Wel lekker voordelig zo met dit weer kachel hoefenen niet aan hoeen hoog hebben jullie de thermostaat als jullie kachel aan hebben

Ik stook de hele winter nagenoeg niet, hele jaar door ook niet. Staat standaard op zon 17 graden, waarbij het gemeten 23 graden is. Voordeel van veel stokende buren :D.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:30

Dat bespaart lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:40

Hier 18,5° en 19,5° in de winter. Erg fijn geïsoleerd huis wat zomer en winter rond de 20° schommelt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:46

Hier hoeft de kachel in de winter ook weinig aan. Standaard staat het op 18 graden, als we thuis zijn schommelt het tussen 20-21 graden.
Gisteren was het 30 graden in de woonkamer met de zonlicht erop..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:18

's nachts op 15-16c en overdag varieert het van 18-22c, al is boven de 20 vaak ff 1-2 uurtjes als het echt koud is.
Maar heb een dekbed op de bank liggen waar ik onder kruip en trek als ik het frisjes vind worden pantoffels en een vest aan, pas als dat niet werkt gooi ik de verwarming omhoog. :)