Wauw, die is mooi recht Amable! Ik heb er zondag ook 1 uit getrokken, die was helemaal opgekruld

Ahh, dat is balen Jans. Kun je niet iemand anders strikken om dat even te doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxPaige schreef:Mijn kropsla is in plaats van een krop, een rechte lijn omhoog geworden.. Haha! Na die warme dagen laatst begon die ineens de lucht in te schieten. Ze staan op het balkon, wel in de schaduw. Maarja het is er wel warm.. Hij ging zo goed, vind dit echt zonde. Iemand een idee dat het weer een krop wordt? Anders gewoon maar oogsten wat ik kan eten..
Weissjee schreef:xxPaige schreef:Mijn kropsla is in plaats van een krop, een rechte lijn omhoog geworden.. Haha! Na die warme dagen laatst begon die ineens de lucht in te schieten. Ze staan op het balkon, wel in de schaduw. Maarja het is er wel warm.. Hij ging zo goed, vind dit echt zonde. Iemand een idee dat het weer een krop wordt? Anders gewoon maar oogsten wat ik kan eten..
Ik gok dat hij dan is doorgeschoten... Ik had van de week ook opeens andijvie van een meter hoog.... Haha
idinn schreef:Ja... maar proeven kan altijd he. Mijn rucola is ook doorgeschoten. Eentje heb ik de meeste bladeren toen af gehaald om te eten en verder laten gaan. Die staat echt hoog en vol bloemen. Bij de andere heb ik de stengel eruit geknipt telkens. Smaakte beide overigens prima.
Mijn spinazie ziet er bijzonder uit. Zal ook wel doorgeschoten zijn, maar zo lijkt het eerder een enge giftige plant haha. In mijn aardbei (intratuin) zitten veel bloemen en van die uitloperstengels. Vormen die nieuwe plantjes? Aan 1 zit een hoopje blaadjes wat lijkt op de grote plant in het klein namelijk. Oh en mijn wortels gaan nu heel goed binnen. Kon het niet laten en heb er 1 geproefd. Klein nog, maar wel mooi recht en erg lekker!