Die van mij (kostte 8,95 geloof ik?) is heel fijn. Mee gehad op de Zwarte Cross en heb m'n telefoon er ruim twee keer mee kunnen opladen.
Maaike_Kealy
Geplaatst: 04-08-16 23:41
Nu weet ik weer waarom ik al een tijdje niet meer was geweest... het is een aanslag voor de portemonnee
Maar wel weer leuke dingen in huis
xXxXsasxXxX
Geplaatst: 05-08-16 14:27
Heeft iemand ervaring met deze tent? Gaat hij een weekendje Lowlands overleven of wordt dat helemaal niks? Hoeft geen perfect tentje te zijn als hij maar waterdicht is.
Smoothie02
Geplaatst: 08-08-16 23:12
Hebben ze bij de Action ook van die opplak ledlampjes? Waar liggen die? En kan je daar gewone batterijen in doen?
Drie op een kaartje voor €1,99 Liggen bij de lampen, zaklantaarns etc.
Selientje
Geplaatst: 08-08-16 23:19
xXxXsasxXxX schreef:
Heeft iemand ervaring met deze tent? Gaat hij een weekendje Lowlands overleven of wordt dat helemaal niks? Hoeft geen perfect tentje te zijn als hij maar waterdicht is.
[ [url=m/v1wv3w.png]Afbeelding[/url] ]
Niet waterdicht! Zo lek als een zeef
Weet ik helaas uit ervaring...
Smoothie02
Geplaatst: 08-08-16 23:21
Shirley schreef:
Ja
Drie op een kaartje voor €1,99 Liggen bij de lampen, zaklantaarns etc.
Ah mooi dankje , ga ik ze morgen halen , is wel handig voor in de zadelkist 's avonds
Het werkt denk ik gewoon net zoals een normale fleece deken. Pony heeft een beetje een rare vacht want het maakt niet uit wat voor fleece deken ik erop leg als hij nat is blijft hij nat, het vocht komt nooit door het fleece naar buiten.
Smoothie02
Geplaatst: 09-08-16 00:26
cheybinky schreef:
Smoothie02 schreef:
Ah mooi dankje , ga ik ze morgen halen , is wel handig voor in de zadelkist 's avonds
Hier in een tent deze gehad, tent 100% waterdicht, deden t precies een uur per stuk..
Net even naar de action geweest en de volgende dingen gekocht: - zo'n huidskleurig heuptasje, ga zondag op vakantie en wil een buitenrit daar gaan doen en dan kan ik daar mijn telefoon en evt. foto camera in doen. - een setje met 3 tasjes om in je koffer te doen in het roze, ik reis alleen met handbagage en vind het wel zo netjes om alles in zo'n tasje te doen qua kleding, niet iedereen hoeft daar bij controle mijn ondergoed te zien haha.
- keukenweegschaal - konijnensnoepjes - stofzuigermond want ik had die van ons gesloopt, er staat erop dat het op elke stofzuiger past behalve op die wij hebben dus die gaat retour
FuGeLiCu
Geplaatst: 10-08-16 11:52
Weten jullie of action ook een quiche/vlaai bakvorm heeft met losse bodem?
Klinkt bekend van die stofzuigermond, deze "universele" stofzuigermond van action past ook niet op onze stofzuiger.