Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik geloof dat ik de positie van Sonja toch het minst vervelend vind

Ondanks dat het huis nog niet zo lang te koop staat, heb ik me nooit écht thuis gevoeld in dit huis. Is het huis van mijn lief, waar met name in de woonkamer al zijn meubels nog staan, die niet echt mijn smaak zijn. Maar wilden niet investeren in nieuwe meubels omdat we hier op termijn toch weg wilden. En zo zijn er heel veel kleine & grote klusdingen die om die reden ook niet aangepakt zijn. Boven hebben we stalen kozijnen en enkel glas, die investering gaan we never nooit terugverdienen. Keuken en badkamer zijn niet mijn smaak, het is een ex-huurhuis dus vertoont gewoon gekke hoekjes en zwakke plekjes. Maar het is constant afwegen, wat pak je nog wel aan, wat is in het belang van de verkoop, en waar investeer je niet meer in?
Zal veel rust geven.
mag dat zomaar? Een garage is toch niet om in te wonen? Van wie is die garage? Symbeami schreef:Als het op eigen terrein is dan doet het er ook niet zoveel toe.
In onze gemeente kun je gewoon in een schuur gaan wonen hoor. Dat je een bult overlast aan je omgeving bezorgt doet er ook niet toe. Zo lang je er maar niet slaapt, ook al is de bestemming hobbymatig agrarisch....*zucht*
Eind november de overeenkomst gesloten met de verkopers, hypotheek geregeld en toen was het wachten op DE datum en man, wat duurt dat dan lang voor je gevoel.
Maar goed, volgende week zitten we bij de notaris en kunnen we beginnen met klussen!
, ik zet hem op mijn lijstje!
misshester schreef:Oke bedankt Tamara, zoiets als een thermostaat ga je wel vanuit dat ze die laten hangen inderdaad, ik zet hem op mijn lijstje!
Tamara schreef:Maar wat jij benoemt misshester, dat gebeurt ook als je met een makelaar bent toch? Bedoel, ik zou van kasten en dergelijke ook wel willen weten hoe groot iets is... Dus zou er dan ook zeker voor zorgen dat ten tijde van bezichtigingen alle persoonlijke spullen écht goed opgeborgen zijn, of die bezichtigingen nu door een makelaar worden gedaan of door onszelf.