[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:53

Leuk speleding.... Maar denk niet dat ik die ga halen, ik vind die hartslag dan weer niet zo interessant.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:19

Ik vind hem ook wat duur om eventjes aan te schaffen, maar stel ik heb een nieuwe horloge nodig en ik kan kiezen tussen een simpele merk horloge van 150/200 euro of een Apple watch van 350 euro, dan wordt het toch wel interessant :) Ik zou dan wel de kleine nemen.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:23

Ik vind de dingen die de iwatch kan wel erg gaaf ja :j ik vind alleen dat hartslagding zooo raar en nutteloos?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:23

Ik vond deze wel komisch

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:48

Ik vind deze zeker niet lelijk :D
Afbeelding

Hartslag is vooral leuk als je veel sportief bezig bent natuurlijk, maar natuurlijk ook handig om gezondheidsproblemen op tijd te ontdekken. Als je een dieet volgt dan kun je precies bijhouden hoeveel calorieën je verbruikt hebt.. Persoonlijk zou ik het leuk vinden om in een grafiek terug te kunnen zien hoe je conditie beter wordt, en elke dag een beetje meer bewegen.
Ik kan nu met een app via de camera mijn hartslag meten, maar omdat ik em dan uit het hoesje moet halen doe ik dat te weinig.

Tijdens het paardrijden zou het handig zijn dat je niet op je gps of telefoon hoeft te kijken waar je bent.. je tilt je arm op en je weet je locatie.
En even snel kijken wie er belt of welke melding je krijgt zonder je telefoon uit je handtas te hoeven halen lijkt me toch ook wel practisch.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:55

Ik zie ook zeker wel voordelen van de iWatch. Ik heb alleen al ehm... veel :o horloges. Maar deze past er nog wel bij.

Die jij plaatst Annemiek vind ik ook érg gaaf :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:29

Ik heb een uitdaging... Ik kopieer foto's van mijn iphone altijd gewoon via windows verkenner (?) naar de pc. Gewoon de mappen selecteren, kopieren en plakken in de map afbeeldingen...
Nu heb ik ruim 9 gig aan foto's, en als ik ze kopieer en naar de pc wil plakken, dan zet hij er maar een aantal over. Nog geen 10%. Als ik het map voor map probeer heb ik hetzelfde probleem.
Zelfs als ik binnen een map de foto's los selecteer, dan zet hij nog niet 100% van de foto's over...

Weet iemand hier een oplossing voor?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:35

Ik heb ook aardig wat horloges, maar vooral goedkope prulletjes. Vorig jaar een duurdere gekocht, maar die is in een jaar tijd helemaal verkleurd. Nu heb ik wel vaak zitten denken om eens een écht goede horloge te kopen, een duurdere, maar als ik nu volgend jaar toch een nieuwe horloge nodig heb dan neem ik er het liefst meteen een horloge bij :D toch net wat leuker dan een normale horloge.

Mijn batterij verbruik bij de 4s is trouwens zeker niet slechter geworden.. Staat nu 13 uur aan, 5 uur in gebruik en staat nog op 25% batterij. Voor de update was dat niet veel anders.

Windhoos kan ik helaas niet mee helpen, dat gebruik ik gelukkig niet meer. Kun je ze niet indelen in mapjes en in delen kopieëren?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:57

Ik heb het probleem ontdekt. Er staat in sommige mappen een bestand 'lokale schijf'. Als ik in een map de foto's selecteer en de bestanden 'lokale schijf' niet, dan kan ik gewoon alles kopieren. Dus ik moet het even handmatig per mapje uitzoeken... T is alleen jammer dat ik er nu dus de hele tijd bij moet blijven omdat het per map gaat en het zijn er een stuk of 15 :P . En dan duurt het steeds 5-15 minuten per map :P .

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:57

Ik denk niet dat ik de IOS8 update trouwens op korte termijn ga uitvoeren. Ik lees dat je foto's automatisch gesynchroniseerd worden met bv je Ipad? Want daar zit ik toaal niet op te wachten, dat die straks vol staat met ellende van mijn telefoon, ik heb mijn Ipad namelijk al vrij vol staan en dat red ik dus nooit qua ruimte.
Sowieso lees ik een hoop over bugs, vastlopen etc... Dus ik wacht denk ik maar tot IOS8 weer verbeterd is. Ik had wel zin om het swype te proberen, maar gezien het feit dat het er toch nog niet in het nederlands is...
Ook gaat de ipad van mensen over op het moment dat ze op hun iphone gebeld worden. Is er een manier om dat uit te schakelen? Ik wil helemaal niet dat die twee apparaten op die manier in verbinding staan. Ze moeten gewoon los van elkaar functioneren, alleen delen ze mijn apple-id.

Zijn er uberhaupt voordelen aan IOS8? Ik lees eigenlijk alleen maar negatief commentaar....

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 23:17

Ah zo had ik t nog niet bedacht. Maar waarom zou je hem dan kunnen doorsturen?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 00:43

Meer mensen ruzie met de Facebook App?
Ik word gillend gek van dat ding.
Verder geen enkel probleem met IOS8

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 00:46

Facebook is echt flut nu.. Hopen dat ze het snel aanpassen.

Dacht al dat ik de enige was. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 06:37

Ik merk echt bijna geen verschil, alleen de favorieten.. Alle instellingen met deling op de ipad hoef je helemaal niet aan te zetten :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 06:51

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 08:57

PeerAppel schreef:
16 gb had ik ook een tijdje, maar nu heb ik 32 en wil niet meer terug naar 16 denk ik. Dan moet ik heel veel foto's gaan verwijderen en daar ben ik zo slecht in. :') Ik denk altijd dat ik een foto later nog weer nodig heb.

Dropbox installeren en al je foto's worden opgeslagen en dan kan je ze verwijderen van je iPhone/iPad ik heb tot nu toe altijd genoeg opslag ruimte gehad op m'n 4s en iPad mini :)

Monika1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 09:59

Hallo

Opsich nog geen problemen ondervonden met ios8 maar wel wat gebruikers dingen waar jullie misschien een oplossing voor hebben.

Ik had mijn locatievoorzieningen altijd aanstaan maar alleen bij bepaalde apps zoals buienalarm bijvoorbeeld. Als ik die Apps niet aanhad stond dat symbooltje van locatievoorziening ook niet bovenin mijn beeldscherm. Nu dus wel en dat wil ik liever niet dus iemand een idee? Heb het idee namelijk dat dit m'n batterij sneller leeg trekt.

MIjn foto's gebruitje ik altijd het mapje alle foto's en dan stond daar alles, nu staat daar onlangs toegevoegd en staan er maar een paar foto's. Moet ik mijn foto's echt bekijken via de maand mappen? Of kan ik hiervoor iets instellen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:52

Wat de foto's betreft, de filmrol is helemaal verdwenen, dus volgens mij kan je ze idd alleen nog op datum bekijken.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:33

Maar de filmrol was toch ook op datum? Alleen nu zouden ze dan meer in datum categorien zitten ipv 1 hele lange lijst toch? Klinkt opzich niet verkeerd. Maar heb het nog niet gezien, heb nog niet geupdate naar iOS8, doe dat voor mijn ipad denk ik pas als ik ook mijn iphone 6 binnen heb... *ongeduldig*

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:14

Zijn er hier veel mensen die de iPhone 6 gaan kopen/besteld hebben?
Ik twijfel echt énorm! Ben nu in het bezit van een iPhone 4s en heb hiervoor twee iPhones 4 gehad. Wil heel graag de overstap maken naar een nieuwer model. Mijn vader heeft de 5s en die vind ik echt onwijs gaaf, dus eerst was mijn plan om die te gaan kopen.

Nu is de iPhone 6 er en ik vraag me nu af waarom ik niet 1 of 2 maandjes langer doorspaar om een iPhone 6 te kunnen kopen voor €800 ipv een iPhone 5s voor €650.
Wat zouden jullie doen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:16

Ik heb hem al wel als filmrol-op-datum en ik vind het ideaal :j

Zometeen eens even kijken naar de update voor de MBPro.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:23

PeerAppel schreef:
Zijn er hier veel mensen die de iPhone 6 gaan kopen/besteld hebben?
Ik twijfel echt énorm! Ben nu in het bezit van een iPhone 4s en heb hiervoor twee iPhones 4 gehad. Wil heel graag de overstap maken naar een nieuwer model. Mijn vader heeft de 5s en die vind ik echt onwijs gaaf, dus eerst was mijn plan om die te gaan kopen.

Nu is de iPhone 6 er en ik vraag me nu af waarom ik niet 1 of 2 maandjes langer doorspaar om een iPhone 6 te kunnen kopen voor €800 ipv een iPhone 5s voor €650.
Wat zouden jullie doen?

Ik zou doorsparen :j

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:24

Ik heb nu een 5 en ga in oktober de 6 halen in Amerika (als hij op voorraad is) aangezien dat ongeveer 230 euro scheelt met Nederland.

Ik zou als ik jou was doorsparen voor de 6

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:26

Zou ook absoluut doorsparen :j
Nog ruimte over in je bagage Douraque :)) ?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:31

Hahaha, dan ga ik er even wat serieuzer over nadenken. Vind het wel wat spannend omdat ik zeker weet dat ik de enige van de hele school zal zijn met een iPhone 6 en mijn 3-jarige halfdode iPhone 4 al gestolen werd... :=