Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Onlylienn schreef:Vraag voor de Kobo-gebruikers:
Ik heb toch wat spijt van mijn aankoop, Pocketbook Verse Pro, en wil nu een switch maken naar de Kobo libra, maar bij Pocketbook kan je je ebook “mailen” naar het apparaat, is dat ook bij de Kobo?
Dus mocht er nog iemand een E-reader zoeken? Mijn Pocketbook die 2 maanden geleden is gekocht word verkocht, zit al (helaas) een klein scheurtje in het scherm bovenin..
LaDonna75 schreef:Waarom heb je spijt van je Pocketbook? Ik wil een nieuwe reader kopen voor mijn dochter, en denk dat het een Kobo wordt. Vandaar de vraag.
ook om genres uit te proberen, ben nooit zo van de fantasy maar wil wel eens een boek proberen omdat het heel groot is qua genre, manzano schreef:Ik heb net een Kobo gekocht, maar als ik op m'n laptop via KoboPlus boeken toevoeg staan ze ook meteen op mijn Kobo. Ik hoef daar niets voor te doen. Of mis ik dan nog wat.... niet dat ze het straks niet doen als ik offline ben.
manzano schreef:Ik heb net een Kobo gekocht, maar als ik op m'n laptop via KoboPlus boeken toevoeg staan ze ook meteen op mijn Kobo. Ik hoef daar niets voor te doen. Of mis ik dan nog wat.... niet dat ze het straks niet doen als ik offline ben.
LaDonna75 schreef:Waarom heb je spijt van je Pocketbook? Ik wil een nieuwe reader kopen voor mijn dochter, en denk dat het een Kobo wordt. Vandaar de vraag.
dat heb ik nog niet ervaren bij de Kobo, daarnaast is het abonnement ook echt wel top
Zou wat zijn!MissCharlie schreef:Balen van de kras Onlylienn. Als je die eenmaal ziet is het lastig te negeren.
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en de Boox Go 7 BW gekocht. Niet de color, want ik lees teveel reviews over slecht contrast van kleuren ereaders.
De Boox is een Android e-reader, daarmee kan ik zelf boeken uploaden en zowel via de Storytel app als de Kobo Plus app lezen. Precies wat ik zocht! Ja de interface is iets minder fijn dan die van mijn oude Kobo. Maar als ik eens besluit om (tijdelijk) het ene of de andere abo op te zeggen dan zit ik niet met een e-reader waar ik niets mee kan. Kobo Plus heeft een fijn groot aanbod, maar voor mij niet voldoende Engelse romans. Storytel heeft vaak gloednieuwe boeken die echt net in de winkel liggen, maar soms alleen als audioboek.