Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bijvoorbeeld deo of wasmiddel is daar een stuk goedkoper.. en soms hebben ze ook acties van 3 stuks voor 5 euro ofzo (bijvoorbeeld robijn wasverzachter, wat bij de AH al 5 euro voor ééntje is) senna21 schreef:Deze week een aanvraag voor financieel advies gedaan. Gewoon om te kijken of we een aantal zaken nog slimmer kunnen doen (spaargeld en verzekeringen). Maar wat is dat duur![]()
Hopelijk wat informatie in het gratis startgesprek, maar een financieel advies kost ruim 500,-
senna21 schreef:Deze week een aanvraag voor financieel advies gedaan. Gewoon om te kijken of we een aantal zaken nog slimmer kunnen doen (spaargeld en verzekeringen). Maar wat is dat duur![]()
Hopelijk wat informatie in het gratis startgesprek, maar een financieel advies kost ruim 500,-
Citaat:Hopelijk wat informatie in het gratis startgesprek, maar een financieel advies kost ruim 500,-
dus de ontdekking dat die van HappySoap wel goed was voor mijn haar was echt een verrassing
maar dat smeert veel minder prettig. Rest drama (vlekken en kriebels).
JudithO schreef:Zeker. Ook daarom produceer ik graag zoveel mogelijk zelf.
Wat produceer jij allemaal zelf? Heb je nog tips?
zo vul ik steeds mijn vriezer aan met verschillende gerechten en wissel met elkaar af wat ik eet, tussendoor kook ik dan ook nog wel gewoon is pasta bijvoorbeeld of maak wraps, als eenmalig gerecht om de variatie er in te houden. 
maar gezien de feestdagen op zich weer geen slechte zet natuurlijk.
maar als ik er geen zin in heb gaat dat bedrag echt heel snel omhoog
deze maand en volgende maand laat ik het een beetje vieren. Heb 13e maand gehad, we krijgen nog de zorgbonus en ik werk deze en volgende maand dubbele uren. Daarbij enorme stress op het werk etc ik vind dat ik mezelf mag verwennen.
nu geen geschikte tuin ervoor. Heb wel altijd een paar bakken met kruiden. Vooral koriander en roosmarijn. Verse kruiden zijn erg duur.
woensdag foto's gemaakt en 1,5 uur in de stoel gelegen voor een martelend gaatje, na 3 keer verdoven en een keer bijna flauwvallen ging ik nog door de grond. Les geleerd, wacht niet 2 jaar en tot je pijn hebt met naar de tandarts gaan. 

En dat is excl diervoeding en 'overigen' zoals de kapper. Maar wel heel veel biologisch en idd verzorgingsproducten (Weleda), wasmiddel (Sonnet of Ecover) en dergelijke waar niet vaak acties op zijn.