Bos heeft een waarde van €1-1,5 per m2. Ik weet niet wat heide doet, het is natuurlijk geen weide.
Trui
Geplaatst: 16-05-21 10:02
Huis in Opende is gaaaaf! Is van kennissen van ons geweest. Wij gaan er woensdag heen!
edit: er zit ook nog een redelijk stuk ‘landje’ voor het huis, voor zo’n huis met dat stuk ‘landje’ betaal je ergens anders ook al die prijs. Dus imo krijg je dat stuk er voor niet erg veel geld bij.
edit 2: je tuin (‘achter’) stukje alleen al (20) is 2000m2. ik ken veel huizen die nog minder tuin hebben die al voor meer dan 525.000 weg gaan.
Laatst bijgewerkt door Trui op 16-05-21 10:17, in het totaal 3 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 16-05-21 10:06
Mooie plek, maar voor bosbestemming wel prijzig lijkt mij? Wel jammer van het uitzicht op de foto's .. zo'n doodgespoten stuk land.
pillow
Geplaatst: 16-05-21 10:25
EllyC schreef:
Grond heeft agrarische bestemming, huis wonen. Prijs is me dus ook niet duidelijk
Wat is jou niet duidelijk? Weiland heeft meestal een agrarische bestemming. Wonen is het bouwblok en bos is veel minder waard dan weiland.
Kan best agrarische grond zijn, maar betekent niet dat je de bomen zonder meer mag weg halen. Wij hadden ook leuke plek gezien maar vanwege de oppervlakte mochten de bomen zonder vergunning niet weg en áls je de vergunning kreeg moest je elders herplanten omdat het oudere bomen waren etc
Bontfire
Geplaatst: 16-05-21 20:13
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de regels voldoet.
Ik denk dat het als een soort verkoop advertentie gezien werd.
Iets wat ik niet snap als dat zo is
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-05-21 07:49
Daks gefeliciteerd!
Ik vind dat huis in Opende echt een schatje.
Ibbel
Geplaatst: 17-05-21 07:49
Overijverige mod. Ja, er stond bij: iemand hier interesse? Maar dat wordt bij een hoop huizen die gepost worden gevraagd. Alleen is de poster dan niet de eigenaar.
Als-ie straks op funda staat, kan-ie gewoon geplaatst worden. En dan is het nog steeds het huis van Bontfire dat te koop staat. Dus Bontfire: als je de link post, NIET erbij vragen of iemand geinteresseerd is...
Anoniem
Geplaatst: 17-05-21 08:34
Wat is dit nu weer voor onzin Het hele topic draait om huizenadvertenties. Er wordt daarbij zo vaak ook van eigen huizen de link gedeeld. Maar vooraf al wat info kan niet? Bijzonder
Bontfire, midden drenthe is voor ons helaas iets te hoog. Klinkt als een mooie locatie met mogelijkheden qua hoeveelheid grond ook! Ben benieuwd naar de advertentie straks
Ja, zo'n totaal anonieme modactie is wel heel ongebruikelijk. Je weet niet eens bij wie je verhaal moet halen...
lenaa_tje
Geplaatst: 17-05-21 09:10
Er zijn wel eerder posts verwijderd waarin iemand zijn eigen huis te koop aanbiedt. Of je dat nu over ijverig vindt of niet. Is wel al eerder ook gebeurd
Daks
Geplaatst: 17-05-21 09:11
Anoeska27 schreef:
Ik vind het vooral ook bijzonder dat er geen verdere opmerking of naam van de mod bij staat. Hele vreemde actie.
Het was giolli
Qimm
Geplaatst: 17-05-21 09:20
Ibbel schreef:
Ja, zo'n totaal anonieme modactie is wel heel ongebruikelijk. Je weet niet eens bij wie je verhaal moet halen...
Tot nu toe heb ok altijd een pb gekregen als er wat weg werd gehaald van mij.