Ben een stille meelezers en geniet van jullie projectjes.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Vind de kleur van jullie vloer ook erg mooi. De oplevering bij ons is pas het eerste kwartaal 2020. Eight schreef:Echt heel mooi noviceh, sowieso een prachtige stijl zo te zien! Vind de kleur van jullie vloer ook erg mooi. De oplevering bij ons is pas het eerste kwartaal 2020.

Kaaaren schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb eindelijk het tv meubel die ik altijd al wilde!
Ik had: [ [url=m/mjZynI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu: [ [url=m/Bwh0av.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die oude is 180cm. Ik wilde graag een kleinere.
Ik had deze 3 maand terug al gezien. Maar toen ik m wilde kopen was hij uitverkocht.
Eindelijk weer voorradig vorige week.
Dus nu maar gelijk aangeschaft.
Ik zou het kastje ophangen aan de muur, maakt het hoekje denk ik nog ruimtelijker

!!!!!!
.

). De tv zit aan de muur gemonteerd met een draaiarm, zo hebben we geen tv meubel nodig (geen plaats voor
) en kan het kussen van de honden daar op de grond liggen. Aan de muur van de schouw naar de inbouwkast (rechter onderhoek) komen houten planken waar we een aantal lijsten met mijn werken, foto's en plantjes willen zetten, dit idee:
. Maar ben al blij dat hij ook die planken wil. De kleur van de planken zal donkerbruin worden (kleur vande foto, maar niet glanzend).
door enorme gedrochten van cv e.d. boven het keukenblok te hangen ipv in de kelder (lang leve cheap ass
...), dus we zijn er nog niet uit hoe we de keuken zo gaan inrichten zodat we wel opbergruimte hebben zonder dat t meteen een volgepropt hok lijkt. Even het gedrocht op de foto:
_!! (Er zit een grote kelder onder de woning, stel je voor dat je die zooi daar zou plaatsen
.)
. Maar, toch ook leuke vooruitzichten en ik vind een klein huisje leuk inrichten ook wel weer een leuke uitdaging
.
. Zelf zijn we op het punt dat we er maar gewoon een ombouw om zetten van mdf of zo
.) doei schreef:Hai Lady's het leed dat bankstel heet pffff![]()
1 Januari 2019 kochten wij een bankstel.
In Mei werd het bankstel geleverd in de verkeerde kleur grrrr!
Afgelopen week werd het nieuwe bankstel geleverd ook verkeerde kleur.
En nu na 8 maanden (halleluja) komen ze dat ding ophalen en krijgen wij ons geld terug!!!!!!
Net direct een nieuw bankstel besteld en wordt 29 Augustus geleverd.
Zal even een linkje van onze nieuwe aanwinst plaatsen, want krijg de foto niet geladen.
[ [url=m/yztoq4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe bank de groene: https://www.made.com/nl/scott-4-zitsban ... oenfluweel
. DubbelDun schreef:@san: ik vrees dat er aan die keuken weinig eer te behalen valt en ik zou er gewoon mee leren leven a;s het toch tijdelijke woonruimte is.
Wat is trouwens die ruimte onder de trap, naast de zithoek waar ik een wasbak zie zitten ??
.DubbelDun schreef:Dus de badkamer is groter dan de keuken en heeft een beter vorm om in te delen. Jammer dat je die niet makkelijk kunt omdraaien qua funktie.
Kleurtjes voor de woonkamer (Gamma Tabak, geel-oranje) en de keuken (waarschijnlijk flexa real jade) zijn inmiddels uitgezocht. De vloer wordt keramisch parket, met daaronder vloerverwarming. We moeten nog een behang uitzoeken voor de slaapkamer (optie op dit moment: https://www.fotobehang.com/dennenbos.html) maar verder zijn de grove dingen beslist.
Al 7 verschillende tekeningen gemaakt van hoe we de bank willen hebben, en een (boeken)kast vinden die open is maar ook wat lades heeft, valt niet mee
DubbelDun schreef:@imd: ikea heeft diverse kastsystemen die open zijn , maar waar je toch inzetten zoals lades voor kunt kopen.
@san: als de woningbouw een deel zou willen bijbetalen?? Zij hebben er tenslotte ook baat bij om straks een leeg huis te kunnen verhuren wat logischer in elkaar zit.
DubbelDun schreef:@imd: ikea heeft diverse kastsystemen die open zijn , maar waar je toch inzetten zoals lades voor kunt kopen.
@san: als de woningbouw een deel zou willen bijbetalen?? Zij hebben er tenslotte ook baat bij om straks een leeg huis te kunnen verhuren wat logischer in elkaar zit.