Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Nou leuk pakketje!
Pak volle melk, 2 flinke stukken cranberry pathe, grillworst, een grote ronde gevulde speculaastaart zover ik hem nu ruik en een salade met forel die ik mooi als avond eten op heb. Pathe kan in de vriezer las ik op internet.
Kreeg nog een stevig brood van een vrouw die de bakker en ekoplaza af was geweest al en geen ruimte meer had in de vriezer. Al met al een leuke deal als je een makkelijke eter bent en dat voor 5,-.
C_arola schreef:[naam] schreef:Hier in Friesland sowieso niet
Is soms tenenkrommend wat er op mijn werk weggegooid word ..
Zo zonde vind ik dat, je hoeft nog niet eens dit te doen maar geef het dan aan bijvoorbeeld een daklozenopvang o.i.d dan ga je al voedselverspilling tegen.
C_arola schreef:Rebecca schreef:Hier in Friesland sowieso niet
Is soms tenenkrommend wat er op mijn werk weggegooid word ..
Zo zonde vind ik dat, je hoeft nog niet eens dit te doen maar geef het dan aan bijvoorbeeld een daklozenopvang o.i.d dan ga je al voedselverspilling tegen.
C_arola schreef:Zou dat zo snel verkeerd kunnen gaan wanneer het gewoon koel wordt bewaard tijdens het buffet?
JoyCiej007 schreef:C_arola schreef:Zou dat zo snel verkeerd kunnen gaan wanneer het gewoon koel wordt bewaard tijdens het buffet?
Dat is t m juist; het wordt vlak voor opdienen uit de koeling gehaald, maar wordt niet gekoeld tijdens buffet.
En t blijft staan als t warme komt.
In de zomer is het dan snel gedaan.
Zowiezo als je een grote groep binnen hebt.
C_arola schreef:JoyCiej007 schreef:
Dat is t m juist; het wordt vlak voor opdienen uit de koeling gehaald, maar wordt niet gekoeld tijdens buffet.
En t blijft staan als t warme komt.
In de zomer is het dan snel gedaan.
Zowiezo als je een grote groep binnen hebt.
Logisch dat het dan niet meer bewaard/weggegeven wordt. Ik dacht dat het koel bij het buffet blijft staan, weet wat geleerd