Ik heb ook geen ervaring met een nog te bouwen huis. 1 voordeel is dat je het wel helemaal kan inrichten naar je eigen smaak. Dus geen gedonder met dingen die je niet mooi vindt in een bestaand huis zodat je moet gaan verbouwen oid.
Gister belt de makelaar op. Ik dacht dat er misschien goed nieuws kwam van de mensen die een bezichtiging hadden gehad op dinsdag en die a.s zaterdag terug kwamen voor een 2de bezichtiging. Deze mensen hebben afgebeld voor de 2de bezichtiging. Ze vonden ons huis echt supermooi en leuk maar ze vonden dat ze er nog teveel geld in moesten steken om het helemaal naar hun smaak in te richten. Ze vonden de keuken niet naar hun smaak en ze hadden problemen met het kinderbad in de badkamer. Ook vroegen ze of er nog onderhandelingsruimte was in de prijs maar dat is er bijna niet. Huis staat echt superscherp geprijsd en daarom weinig onderhandelingsruimte.
Maar de andere 2 bezichtigingen gaan gewoon door op zaterdag. Dus nu maar hopen op een potentiele koper.
Bij mij is de moed echt helemaal in de schoenen gezonken. Ik moet gaan stofzuigen etc. omdat er vanmiddag weer kijkers komen, heb er gewoon helemaal geen zin meer in. Het voelt zo langzamerhand niet meer als thuis.
ik hoop echt, echt heel erg hard voor je dat er snel kijkers zijn die kopen Sym, kan me goed voorstellen dat je er goed klaar mee raakt inmiddels, merk het hier al met in een huurhuis zitten waarvan je weet dat je er uit gaat (ooit...als je ene huis vind) waardoor je niks meer afmaakt/aanpast etc, soort van logeren in eigen huis
maar goed, houd moed, ook voor jullie huis is er die kijker , die een koper word
Sym,dat heb ik ook. Zorgen dat heel je huis aan kant is voor de bezichtiging en dan geen kopers. Ik heb dan nog 2 jonge kids rondlopen en een hond binnen dus dan weet je wel hoeveel je moet poetsen. Kids mogen hun kamers niet overhoop halen want ik heb geen zin om elke keer weer alles op te ruimen.
Zaterdag weer 2 bezichtigingen in ons huis. Ga maar weer eens plannen hoe ik alles moet schoon maken. Moet zaterdagochtend om 7.45 de hond naar mn schoonouders brengen,naar Brabant daarna om zelf een huis om 9.30 te bezichtigingen. Denk dat ik maar om 5 uur op sta om te poetsen.
Sym ik hoop voor je dat je het heel erg snel verkoopt zodat je niet elke keer alles moet poetsen.
Dat 'poetsen' heb ik wel een beetje afgeleerd hoor, als het maar opgeruimd is en fris ruikt. Ik zit ook met een hond, die neem ik elke keer mee om ergens te gaan wandelen. Er lopen ook 3 katten en 1tje is zo grappig om zo weer met de makelaar mee naar binnen te vliegen. En dan de paardenstallen niet te vergeten, is ook wel leuk als ze er een béétje netjes bij liggen. Op dit moment vind ik even een stofzuiger er door en alles netjes wel genoeg. Had het voor maandag al behoorlijk gepoetst. Maar jullie in je huurhuis begrijpen in ieder geval heel goed het gevoel van niet echt meer 'thuis' te zijn. Met een huurhuis heb je dan wel weer het grote voordeel dat je het op kan zeggen en het niet eerst verkocht hoeft te hebben zoals wij, en wij maar al die leuke huizen aan ons voorbij zien gaan. Het huis dat we vrijdag bezichtigd hebben staat nog gewoon te koop op Funda, ik weet niet of die mensen nu weer opnieuw in onderhandeling zijn. Dat vind ik dan wel weer spannend want we zijn wel echt weg van dat huis.
tis idd het stukje niet meer echt "thuis" zijn, het grote voordeel is idd : "hoi, per dan en dan zijn we weg" en de rest zoekt de woningbouw maar uit , dat is een groot pluspunt, tegen de tijd dat we opzeggen zullen er vast 1 of 2 kijkers komen die 1 en 2 op de reactielijst staan, maar daar hangt verder voor ons, helemaal niets van af
maar gewoon het stukje "we gaan hier toch weg" en bij ons dan ook "we willen hier weg" maakt het allemaal zo vervelend, vooral als je wat minpunten hebt waar je continu tegen aan loopt, maar die je om vertrek redenen echt niet meer gaat aanpakken
Hoi! Mag ik me ook melden hier? Wij hebben al heel lang ons huis te koop staan. Het kavel wat we destijds gekocht hebben, staat op het moment ook te koop.
lovemyhorse1
Geplaatst: 23-01-14 16:05
Sym,ik ga er zaterdagochtend nog ff met een stofdoek,stofzuiger en dweil doorheen en dan zal het mij goed zijn. Ramen wassen heeft toch geen nut met dit weer en de rest in nog netjes van afgelopen dinsdag. Oja,nog ff de ramen wagenwijd open en ff sprayen met een luchtverfrisser. Ga echt niet weer alle deuren ed met nat afnemen. Heb nog steeds last van mijn nek en schouders van het poetsen van afgelopen dinsdag.
Succes weer Sym, ik vermoed zo dat jullie huis toch wel eerder weg zal zijn dan dat van mij
Rianne: jeetje, da's ook lang zeg...waar ligt dat aan denk je zelf? Wel veel kijkers gehad al?
Ach, zo is het altijd wat trouwens. De 1 heeft een huurhuis maar kan geen leuk koophuis vinden en is niet meer thuis in het huurhuis. De ander wil een huis verkopen, een ander terugkopen maar heeft nog geen koper en voelt zich niet meer thuis. En dan heb je nog kneuzen zoals wij, kunnen geen koper vinden maar voelen ons wel thuis in ons nieuwe huis....waar we dan niet echt lekker mee verder kunnen omdat we al jaren dubbele lasten hebben
Ik geloof dat ik de positie van Sonja toch het minst vervelend vind
ik denk absoluut dat ik in de beste positie zit Bianca jij zit denk in de vervelendste , samen met Rianneuhh hopelijk voor ons allemaal snel een oplossing
Selka
Geplaatst: 23-01-14 17:20
Zo eindelijk weer eens een bezichtiging gepland. We denken nu helemaal out of the box en gaan kijken naar een nieuwbouw woning. Wie mij dat vorig jaar had gezegd had ik voor gek uitgemaakt Maar dinnetje heeft een nieuwbouw woning en die heeft dus op 3 verdiepingen vloerverwarming Alles is mooi strak en er hoeft alleen een verfje overheen.
Nadeel: postzegel tuin Maarja.. je kunt blijkbaar niet alles hebben..
_helga_
Geplaatst: 23-01-14 17:57
lovemyhorse1 schreef:
Helga,wij gaan verhuizen naar Oirschot als hier het huis verkocht is.
dat is lekker in de buurt! wij wonen nu in diessen en gaan verhuizen naar goirle.
_helga_
Geplaatst: 23-01-14 18:01
wij hebben 2 huizen op het oog uit de zelfde straat met de zelfde prijs. alleen is de indeling anders. en bij de een zit wel een mooie badkamer in en bij de andere niet.. mmm tog maar een lijstje maken met + en - punten
Helga,ik vind Diessen echt een leuk dorp. Als we feest hebben bij die oom van mij dan zijn er veel mensen uit Diessen en die zijn allemaal even aardig. Maar ik snap wel als heel je familie in Goirle woont dat je je dan in Diessen niet thuis voelt. Dat heb ik ook. Woon nu in Zwijndrecht maar heel mijn familie woont in Oirschot of in de omgeving.
het zijn ook zeker geen onaardige mensen. maar ben gewend dat er allemaal winkels om de hoek zitten. hier moet ik iedere keer naar hilvarenbeek of tilburg