Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Zijn er hier ook mensen met een bol catalpa? Heb de mijne die voorjaar geplant en overal zie ik ze al vol in het blad maar bij mij loopt hij pas net een beetje uit
[img]m/yOImzU.jpgmg]
senna21 schreef:Doordat de plant meer energie aan de wortels moet geven bij verplanten,is het logisch dat er dit jaar minder/later blad wordt gevormd.
Eleionomae schreef:senna21 schreef:Doordat de plant meer energie aan de wortels moet geven bij verplanten,is het logisch dat er dit jaar minder/later blad wordt gevormd.
Zit wat in haha.
Knabbelgirl thankst begint eindelijk te lijken op wat ik wil
De tegels zal ik even voor je nameten haha
Neonlight schreef:Hier alleen in de voortuin slakken bij de hosta's, in de achtertuin gaat het nog goed. Zijn inmiddels ook al goed groot aan het worden, dwz, meer in breedte, hoogte wordt bepaald door het soort, ik heb ook een hoop mini-hosta's staan die maar 10 cm hoog worden. Alle hosta's in de achtertuin staan al tijden in potten in de grond, zijn meegenomen uit de vorige woning en in het najaar van 2013 in potten gezet. Kan niet wachten om ze een definitief plekje te geven. Tuinaanleg komt bijna in zicht.
Rebecca schreef:Naath heel gaaf !
Slakken worden hier door padden opgegeten
Pfff ik ben nog niet bezig in de tuin, maar heb geen idee wat ik met het pad aanmoet .
Plan A ipv vijver in het gat wat ik straks bij konijnen heb daar zoveel mogelijk 'dumpen' en grond erop .. (overgebleven grond kan ik altijd de tuin in rijden)
Of plan B in het hok storten en hok nooit meer betreden
Plan 3 alle paden eruit en worteldoek eronder en nieuwe dikke laag erin
Als ik pad eruit haal wat dan? , moet wel weer een pad komen