Onlylienn schreef:Heb even rond gekeken, en via coolblue kwam de pocketbook era color het beste uit.. op mijn punten dan zeg maar.. is het ene beetje een fatsoenlijke qua merk?
Geen ervaring mee. Ik heb een Kobo libra.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik heb een kobo clara. Maar ik denk dat ik niets aan kobo plus heb, want veel van de boeken die ik wil lezen zitten niet in het aanbod en kosten alsnog geld. Dat is wel balen. Verder moet ik ook wel zeggen dat ik het irritant vind dat je zo vast zit aan een bepaalde site of format qua boeken kopen. Boeken van Amazon krijg je er volgens mij niet op, alleen die je via kobo koopt. Dan ben je toch wel weer beperkt.
Maar ik vind het wel heel fijn lezen en tot nu toe erg blij mee! Ik was anti maar eigenlijk is het wel erg prettig lezen zo'n klein dingetje vast houdend ipv een dik boek of een boek wat niet mag beschadigen en je dus moeilijk moet doen om hem netjes te houden
Tancreda4 schreef:Ik lees veel Engels, wellicht dat het daar aan ligt? Binnenkort neem ik een proef abbo op kobo, dan kan ik wat beter rond snuffelen of ik wat kan vinden of dat het toch steeds buiten het plus abonnement ligt. Wat dat betreft super fijn dat je proef abbo kunt doen:)
Onlylienn schreef:Heb even rond gekeken, en via coolblue kwam de pocketbook era color het beste uit.. op mijn punten dan zeg maar.. is het ene beetje een fatsoenlijke qua merk?