Hij is goedkoop de accu gaat lang mee en hij is erg snel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Connie, ik heb momenteel een Huawei G610 kost 160 euro en tot nu toe is het een prima ding.
Hij is goedkoop de accu gaat lang mee en hij is erg snel.
xConnie schreef:Ziet er goed uit Petrichor! Maar is die niet gigantisch? Ik heb maar kleine handjes![]()
De Motorola Moto G waar quad het over heeft klinkt ook wel goed..
Heb je die zelf quad?
Petrichor schreef:Ik ben geen voorstander van webshops.
Mijn zus heeft de Motorola, na een week kapot door fabriekfout dus kreeg ze netjes een nieuwe. Paar dagen nadat ze de nieuwe telefoon kreeg wilde hij niet meer opladen dus hup nieuwe accu er in. Nu slurpt het toestel nog steeds stroom.
Dus nee ik ben het niet met je eens.
Kentaro schreef:Hier zitten de kenners, misschien kan/wil iemand mij helpen?!![]()
Mijn vriend heeft de HTC One. Nu dacht ik dus makkelijk, klaar. Ik een ideaal hoesje besteld via internet, blijk je dus allerlei 'soorten' one's te hebben.....![]()
(hoesje was voor de M8, stuk te groot)
Nu wil ik dus een ander hoesje bestellen, maar kan werkelijk nergens vinden welke one het nu precies is. Niet in het boekje, niet als je hem uitgezet hebt, dat ie het dan in het scherm geeft. En de batterij kun je hierbij niet vervangen, dus ook niet in het klepje/achter de batterij![]()
Wie heeft dé tip?!
xConnie schreef:Naar de mediamarkt gaan is een goede, dat doe ik normaal gesproken ook altijd met dit soort aankopen. Is het niet dat ik de telefoon eigenlijk morgen in huis moet hebben ivm op vakantie gaan..
En wat vinden jullie van de LG L90?