In Rotterdam deelde je vaak de zolder, die meestal puur voor opslag was, met de buren die op dezelfde trap woonden. Hier hebben ze die halve zolder veranderd in een nette kamer zo te zien.
die omschrijving van de makelaar vind ik heerlijk... niks mooier maken, het is gewoon een bouwval. Ik mag toch hopen dat de kopers er iets moois neer mogen zetten.
Hoe lang draait die beta-versie van funda nu al? Heeft werkelijk nog niemand de feedback gegeven dat de plattegronden niet werken in de beta-versie en/of hebben ze die bug nu écht nog niet op weten te lossen?
Vaak krijg ik me nog wel redelijk voorgesteld hoe een huis eruit ziet zonder inboedel. Maar hier echt niet.
prompter
Geplaatst: 10-06-24 17:55
Foaly schreef:
Ooooh ik zou zo graag de bewoners daarvan willen ontmoeten
Ik kan me zomaar voorstellen dat dit de eigenaren zijn van de bloemen- en decowinkel die verderop in de straat zit op 7c, daar worden soortgelijke spullen verkocht
Het is inderdaad een heel bijzonder huis en moeilijk los te zien van de inrichting. En inderdaad, ik hoor mijn oma al zeggen: Je zal er maar moeten stoffen!
Cer
Geplaatst: 10-06-24 18:28
Foaly schreef:
Ooooh ik zou zo graag de bewoners daarvan willen ontmoeten
Ik stel me een vrij bleek iemand voor met een hoge kraag … en wel/geen glitters
Amber_anne
Geplaatst: 10-06-24 18:37
Ik kan zweren dat dit huis op tv is langsgeweest maar weet niet meer welk programma het was
Ah die was het dan, heb ik ooit een keer gezien en het huis heeft duidelijk indruk gemaakt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 10-06-24 18:45
Ik vind het vooral niet praktisch om met zoveel spullen te leven. In de keuken heb je amper werkruimte en je kunt amper een kop thee op de salontafel kwijt.