Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geryon schreef:Ik meld me ook! Ik wil graag wat meer bezuinigen. Woon samen met mijn vriend en ik neem gemiddeld twee AH allerhande maaltijden per week, daarom wil ik op de rest graag besparen.
Dat Good To Go klinkt erg goed! Maar dat is neem ik aan allemaal voedsel die die dag nog op moet?
Geryon schreef:Ik meld me ook! Ik wil graag wat meer bezuinigen. Woon samen met mijn vriend en ik neem gemiddeld twee AH allerhande maaltijden per week, daarom wil ik op de rest graag besparen.
Dat Good To Go klinkt erg goed! Maar dat is neem ik aan allemaal voedsel die die dag nog op moet?
LilChar schreef:Ik heb zo juist ook die app gedownload van to good to go!
Een vraag: hoe weet je waar je voor betaald of is dat altijd een verassing?
Ik zie staan hoeveel het kost en bij welke winkel/bedrijf het is, maar ik zie niet wat je dan ongeveer krijgt?
Zelf zou ik bijvoorbeeld niet iets met vlees willen want dat eet ik niet, maar hoe weet je dat van te voren?
Anoniem schreef:Dat weet je dus niet, dat kan een bedrijf ook niet weten natuurlijk, wat zij overhouden. In de voorwaarden en bij elk bedrijf staat ook vermeld dat ze géén rekening kunnen houden met allergieën en diëten.
Ik vraag me echt af of mensen het hele idee van Too Good to go wel snappen. Je koopt tegen een vriendelijk tarief iets wat anders weggegooid zou worden. Spullen die aan het eind van de dag/ontbijtdienst/diner dus over zijn, wat niet verkocht of opgegeten is.