Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:31

MamaMiesje schreef:
Ja gezellig Jolien; klap ik de achterbank naar beneden, hebben we zat ruimte voor onze inkopen (als we de loterij winnen...)

Ik wou net zeggen, betaal jij? :')

MamaMiesje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:32

Ik heb ook een trekhaak, voor die aanhanger (als we heeeel dik de loterij winnen) :')

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:36

Voor :D alleen wel pas over een paar weken. Zit op dit moment in de lappenmand :(

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:08

oh die welke site is leuk!

Zie al allemaal ideeen voor leuke dingetjes in huis, maar zoveel ruimte heb ik helemaal niet, maar heb wel veel ideetjes opgeslagen! :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:02

MamaMiesje schreef:
Cruwattus? Nog nooooit van gehoord :') *gaat Google'en*
Tussen Heemstede en Hoofddorp in de NO Polder dus, nou...nooooit van gehoord :')
Zullen we er een InrichtingsBoktmeeting gaan houden? Hahahaha :D

*\o/* JAAAAAAAA!!!
(ik moest ook eerst even googlen, om te kijken hoe ik de naam nu moest schrijven :+ )

(lucifertje, toch niets ernstigs??0

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:27

Lucifertje ik kreeg zojuist het krantje van de karwei en daar stonden mooie handgemaakte vloer kleden in voor nu 99,00 (o.a. roomwit) hoogpolig . Weet niet of zoiets iets voor j is?!

Dems heb je nog wat moois van je takken kunnen maken?

Ash , is het nog gelukt met de stopcontacten?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:13

Sorry, al even niet geweest, zo druk ook nu. Paardje met veel zorgen, werk, cursus, huis.

Stopcontacten zijn zaterdag ingevreesd. Vanmiddag komen ze terug voor de leidingen in de keuken. Morgen komen de behangers/schilders en de loodgieter. 2 kamers zijn nu al behangen en gegrond. :D

Morgen word ook eindelijk de berging leeggehaald. Kunnen we daar wel alvast gaan inruimen en ordenen.

Hoe is het hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:41

Wij willen in ons nieuwe huis een beige-grijze basis op de muren met turquoise/petrol. Maar nu denk mijn vriend dat de overgang beige-grijze muur met wit plafond niet mooi owrd. Hebben jullie daar tips voor? De plafond ook beige-grijs?

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:02

Ik lees mee :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:41

Waarom zou dat niet mooi worden Jolien?
Het is wel een kwestie van een strakke lijn schilderen natuurlijk, maar een plafond zou ik geen andere kleur geven dan wit, tenzij de ruimte heeeeel licht is en/of heel hoog.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:42

Ik sluit me ook aan bij dit topic. Ik ben bezig met een vloer voor mijn keuken (en daarna de rest van mijn huis). Genoeg om te delen inderdaad en super leuk om erover te hebben.
Ik moet nu keuze maken tussen een pvc vloer of een tegelvloer voor mijn keuken. Best lastig om keuzes te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:54

MamaMiesje schreef:
Waarom zou dat niet mooi worden Jolien?
Het is wel een kwestie van een strakke lijn schilderen natuurlijk, maar een plafond zou ik geen andere kleur geven dan wit, tenzij de ruimte heeeeel licht is en/of heel hoog.

Ja echt licht is het niet, maar idd ik denk dat de overgang juist wel mooi is van beige-grijs naar wit, dan zie je de kleur op de muur ook beter.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:19

Ik zou het plafond ook absoluut niet anders dan wit doen! Als je de overgang echt storend vindt, zou je nog kunnen overwegen om er bijvoorbeeld een houten sier lat/latje te plaatsen?!

dark-moon, waar twijfel je tussen? M'n vriend had ook een hele mooie pvc vloer gezien, maar ik had eerder een schitterende plavuizen vloer gezien en dan kan ik die niet meer uit m'n hoofd zetten.... }> Kan niet echt een voor- of nadeel ten opzichte van elkaar bedenken?! Allebei geschikt voor vloerverwarming, zeer slijtvast (zeker in keuken heel belangrijk). Als je geen vloerverwarming hebt, zou ik wel voor pvc gaan, dat voelt warmer aan dan tegels.

ash, dat loopt allemaal voorspoedig zeg! Fijn dat het gelukt is met je stopcontacten! Daar blijf je blij van dat je het nu gedaan hebt!

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:33

Kentaro schreef:
Ik zou het plafond ook absoluut niet anders dan wit doen! Als je de overgang echt storend vindt, zou je nog kunnen overwegen om er bijvoorbeeld een houten sier lat/latje te plaatsen?!

dark-moon, waar twijfel je tussen? M'n vriend had ook een hele mooie pvc vloer gezien, maar ik had eerder een schitterende plavuizen vloer gezien en dan kan ik die niet meer uit m'n hoofd zetten.... }> Kan niet echt een voor- of nadeel ten opzichte van elkaar bedenken?! Allebei geschikt voor vloerverwarming, zeer slijtvast (zeker in keuken heel belangrijk). Als je geen vloerverwarming hebt, zou ik wel voor pvc gaan, dat voelt warmer aan dan tegels.

ash, dat loopt allemaal voorspoedig zeg! Fijn dat het gelukt is met je stopcontacten! Daar blijf je blij van dat je het nu gedaan hebt!

Ik heb geen mogelijkheid tot vloerverwarming. Wat heb je uiteindelijk gekozen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 07:38

Dan zou ik persoonlijk voor pvc gaan (of jullie moeten altijd schoenen aan hebben in huis?? Anders voelt plavuizen érg koud aan, vooral als je wat langer op 1 plek staat zoals in de keuken!)
Bij ons is het plavuizen geworden :D (in onze nieuwbouwwoning zat standaard vloerverwarming) Vind het ideaal met honden!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 07:48

Ik zou inderdaad ook nooit plavuizen neerleggen zonder vloerverwarming, brrrrrr...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:02

Eventueel in een hal of bijkeuken zou ik het nog wel aan durven.

sakkia, wat vind je van zoiets voor aan de muur??

Afbeelding

http://www.marie-belle.nl/
(vind de trompet ook heel mooi en de windmolen <3 )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:11

Ja leuk maar ik vind de noten een beetje gek :+
Maar ik vind het voor boven de televisie een beetje karig ;)

Joolien, ik zou ook het plafond geen andere kleur doen.
Ga eens naar de Gamma ofzo en haal daar het boekje van Flexa. Daar staan volgens mij alleen maar ruimtes in met geschilderde wanden e.d. Kun je daar een beetje inspiratie uit op doen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:19

:= Nu je het zegt....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:27

Dit zijn echt wel een beetje mijn kleuren trouwens

Afbeelding

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:28

Mooie kleuren zeg :D

Pff een huis is duur. Haha wist ik wel al hoor maar nu merk ik het pas echt. Net 1 week geld op mijn rekening nu nog maar 3 euro :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 08:29

En ik heb bijna herfstvakantie dus dan hoop ik wat te kunnen knutselen :j
Misschien dat ik dan zelf wel wat voor aan de muur maak.

Nu zijn wij natuurlijk wereldkampioen geworden met de muziek afgelopen zomer en misschien dat ik iets met die bladmuziek kan doen.
Maar dat moet ik nog even bedenken allemaal.

Ik zag trouwens dat ze bij de Praxis ook allemaal van die kleine probeer potjes muurverf hebben voor 1 of 2 euro. Dus dat is wel een tip voor de kleuren, want ze hadden echt heel veel potjes staan :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:02

Weer ff advies nodig. Bed van mijn vriend word ons bed in ons huisje. Is een bruin, (vrij donker) bed, nu heb ik nog geen nachtkastjes of kledingkast.
Nachtkastje zijn wel in de zelfde kleur te vinden maar keldingkast niet. Welke kleur kledingkast moet ik dan nemen. Heb witte muren in de slaapkamen en 1 turkuooisewand.

Gordijn kleur weet ik ook nog niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:08

Of je zou het bed kunnen verven?
Of iedere andere lichte kleur bruin zou ook bij het bed staan en witte muren!

sakkia, dan kan ik ook wel even bij de praxis kijken! Ik wil nog steeds onze witte stopcontacten op de leem muur in de kleur hebben. Maar om daar nu een heel blik voor te kopen :P (nu moet de muurverf dan natuurlijk wel houden....)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:17

Bed wil ik niet verven. Vind de kleur eigelijk wel mooi. :)

Witte kast niet he? Tenzij echt niet anders kan

Doe je dat gewoon met normale verf? Dan ga ik verf bewaren voor mijn stopcontacten. Moet je dat op een speciale manier doen?