MamaMiesje schreef:Ja gezellig Jolien; klap ik de achterbank naar beneden, hebben we zat ruimte voor onze inkopen (als we de loterij winnen...)
Ik wou net zeggen, betaal jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Cruwattus? Nog nooooit van gehoord*gaat Google'en*
Tussen Heemstede en Hoofddorp in de NO Polder dus, nou...nooooit van gehoord
Zullen we er een InrichtingsBoktmeeting gaan houden? Hahahaha
MamaMiesje schreef:Waarom zou dat niet mooi worden Jolien?
Het is wel een kwestie van een strakke lijn schilderen natuurlijk, maar een plafond zou ik geen andere kleur geven dan wit, tenzij de ruimte heeeeel licht is en/of heel hoog.
Kentaro schreef:Ik zou het plafond ook absoluut niet anders dan wit doen! Als je de overgang echt storend vindt, zou je nog kunnen overwegen om er bijvoorbeeld een houten sier lat/latje te plaatsen?!
dark-moon, waar twijfel je tussen? M'n vriend had ook een hele mooie pvc vloer gezien, maar ik had eerder een schitterende plavuizen vloer gezien en dan kan ik die niet meer uit m'n hoofd zetten....Kan niet echt een voor- of nadeel ten opzichte van elkaar bedenken?! Allebei geschikt voor vloerverwarming, zeer slijtvast (zeker in keuken heel belangrijk). Als je geen vloerverwarming hebt, zou ik wel voor pvc gaan, dat voelt warmer aan dan tegels.
ash, dat loopt allemaal voorspoedig zeg! Fijn dat het gelukt is met je stopcontacten! Daar blijf je blij van dat je het nu gedaan hebt!