Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:eekwal denk ik dan loop je zo de winkelstraat in, Ben echt niet bekend in zwolle verder XD
C_arola schreef:Bij de stadsmuur inderdaad rechtdoor, bij winkelcentrum Diezerpoort moet je rechtsaf de straat in gaan, rotonde moet je links nemen en dan rechtdoor lopen, dan zit je in de Thomas á Kempis straat. Als je die helemaal uitloopt kom je bij een stoplicht, daar moet je oversteken en dan heb je links bij de Aldi een bushalte die naar het station gaat, volgens mij stopt die ook bij de Eekwal waar je op de andere bus kunt stappen.
Sonja_vR schreef:ik heb het ook hoor, als het heel druk en veel herrie in de winkel is , ben ik in staat om gewoon weg te lopen en later terug te komenmeest geniale moment voor de boodschappen...tussen 12 en 1 's middags, ook op vrijdag is het dan goed boodschappen doen
, ik kan vrij slecht tegen krijsende kinderen(iets met een hoge tonen allergie)
maar daar kan ik me over het algemeen prima over heen zetten, zeker als ik een papa of mama voet bij stuk zie houden en kindlief niet zijn/haar zin krijgt ondanks het gedram
tis ook echt niet altijd makkelijk om met die jonkies door zo een pretpark van verleiding te wandelen .
maar waar ik echt van baal zijn kinderen die met een paar man sterk door de winkel aan het heen rennen en gillen zijn , achter elkaar aan, verstoppertje en tikkertje door de paden heen , begeleid met irritant hoge gillen en krijserij en dat begeleider(pa, ma, oppas, oma, wie dan ook) buiten ene halfslachtig " doe eens rustig" zonder consequenties als er niet geluisterd word...die kinderen maar lekker hun gang laten gaan .... annoying....