Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iloveiswan

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:07

eekwal denk ik dan loop je zo de winkelstraat in, Ben echt niet bekend in zwolle verder XD

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:26

Mag ik me hier ook melden? :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:29

Iloveiswan schreef:
eekwal denk ik dan loop je zo de winkelstraat in, Ben echt niet bekend in zwolle verder XD

Dan moet je nog wel een stukje lopen naar de Thomas á Kempis straat. Ik weet niet of je internet op je mobiel hebt? Anders google maps gebruiken of een route uitprinten vanuit de Diezerstraat (hoofdstraat in de binnenstad van Zwolle).

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:52

ja ga het ff bekijken ;)

zo weet me route al gewoon eerst winkelstraat en dan rechtdoor bij stadsmuur en dan weer rechtdoor:P en dan pak ik daar wel de bus 3 en dan station weer bus 71. XD ben benieuwd of ik het kan vinden :P

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:35

Bij de stadsmuur inderdaad rechtdoor, bij winkelcentrum Diezerpoort moet je rechtsaf de straat in gaan, rotonde moet je links nemen en dan rechtdoor lopen, dan zit je in de Thomas á Kempis straat. Als je die helemaal uitloopt kom je bij een stoplicht, daar moet je oversteken en dan heb je links bij de Aldi een bushalte die naar het station gaat, volgens mij stopt die ook bij de Eekwal waar je op de andere bus kunt stappen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 10:38

C_arola schreef:
Bij de stadsmuur inderdaad rechtdoor, bij winkelcentrum Diezerpoort moet je rechtsaf de straat in gaan, rotonde moet je links nemen en dan rechtdoor lopen, dan zit je in de Thomas á Kempis straat. Als je die helemaal uitloopt kom je bij een stoplicht, daar moet je oversteken en dan heb je links bij de Aldi een bushalte die naar het station gaat, volgens mij stopt die ook bij de Eekwal waar je op de andere bus kunt stappen.

Dankjewel dan moet het lukken. Alhoewel ben ook vaak genoeg verdwaald bij die winkels zelf XD ben nu pas aan het ontbijten :o wil 12 uur weggaan :P

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 11:27

Succes!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 17:39

Zo vervelend, als het druk is in de winkel of er zijn krijsende kinderen dan gaat het zuinig boodschappen doen zo slecht. Net voor €42 boodschappen gedaan en heb voor twee dagen eten..
Ik kan beter op woensdag avond op mijn gemakkie door de winkel banjeren, dan pak ik niet alleen spul op ooghoogte en kant en klare producten.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:01

Ik begrijp eigenlijk niet wat drukte en schreeuwende kinderen van invloed zijn op dure/meer boodschappen kopen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:19

Ik denk dat ze bedoelt dat ze zo snel mogelijk uit die winkel weg wil zijn en dan dus spullen pakt die makkelijk voor het grijpen liggen.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:44

Dat denk ik ook,
ik heb ook soms een krijsend kind bij me O:) en doe nog steeds goedkoop boodschappen :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:45

Over het algemeen kan ik altijd op rustige tijden winkelen. Als het druk is winkelt dat ook niet zo prettig. Maar het is dan meer dat ik dingen vergeet nog mee te nemen :P Ben dan juist goedkoper uit haha

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 18:47

Ik heb altijd een krijsend kind bij me :D Ik trek me niets aan van drukte en beweeg me heel rustig en relaxed door de winkel. Ik hb vrijwel altijd een lijstje bij me wat ik in het weekend al maak en kijk goed om me heen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 19:58

ik heb het ook hoor, als het heel druk en veel herrie in de winkel is , ben ik in staat om gewoon weg te lopen en later terug te komen :+ meest geniale moment voor de boodschappen...tussen 12 en 1 's middags, ook op vrijdag is het dan goed boodschappen doen :j
, ik kan vrij slecht tegen krijsende kinderen(iets met een hoge tonen allergie ;) )
maar daar kan ik me over het algemeen prima over heen zetten, zeker als ik een papa of mama voet bij stuk zie houden en kindlief niet zijn/haar zin krijgt ondanks het gedram
tis ook echt niet altijd makkelijk om met die jonkies door zo een pretpark van verleiding te wandelen .

maar waar ik echt van baal zijn kinderen die met een paar man sterk door de winkel aan het heen rennen en gillen zijn , achter elkaar aan, verstoppertje en tikkertje door de paden heen , begeleid met irritant hoge gillen en krijserij en dat begeleider(pa, ma, oppas, oma, wie dan ook) buiten ene halfslachtig " doe eens rustig" zonder consequenties als er niet geluisterd word...die kinderen maar lekker hun gang laten gaan .... annoying....

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:51

Geen last van,heb maar 1 kind :P
die gaat meestal op de grond zitten als ze niet verder wil :+

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:16

Sonja_vR schreef:
ik heb het ook hoor, als het heel druk en veel herrie in de winkel is , ben ik in staat om gewoon weg te lopen en later terug te komen :+ meest geniale moment voor de boodschappen...tussen 12 en 1 's middags, ook op vrijdag is het dan goed boodschappen doen :j
, ik kan vrij slecht tegen krijsende kinderen(iets met een hoge tonen allergie ;) )
maar daar kan ik me over het algemeen prima over heen zetten, zeker als ik een papa of mama voet bij stuk zie houden en kindlief niet zijn/haar zin krijgt ondanks het gedram
tis ook echt niet altijd makkelijk om met die jonkies door zo een pretpark van verleiding te wandelen .

maar waar ik echt van baal zijn kinderen die met een paar man sterk door de winkel aan het heen rennen en gillen zijn , achter elkaar aan, verstoppertje en tikkertje door de paden heen , begeleid met irritant hoge gillen en krijserij en dat begeleider(pa, ma, oppas, oma, wie dan ook) buiten ene halfslachtig " doe eens rustig" zonder consequenties als er niet geluisterd word...die kinderen maar lekker hun gang laten gaan .... annoying....

Haha, bij ons moet je juist van 12-13 wegblijven. Dan worden we namelijk overspoeld door scholieren die in hun pauze langskomen -O- . Niet 2, niet 5, niet 10, maar gewoon met 30 tegelijk. Niet leuk :n

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 03:16

Dat bedoel ik inderdaad ;)
Niets tegen kinderen ik ben ook klein geweest maar ik wil dan zo snel weg dat ik zo snel mogelijk alles mee gris.

Vanaf 25 okt is mijn vaste supermarkt dicht :( Altijd lastig met lijstjes maken als je naar een nieuwe super moet, die lijstjes maak ik nlk zoals de route in de winkel.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 12:22

Nou ik heb dat dus met bejaarde, die in elke gang past koffiepauze gaan houden. Met karretjes tegen je schenen lopen. Uren blijven staan voor hetzelfde rek, om te gaan bedenken of ze het nou wel of niet mee willen nemen. Ik irriteer me er mateloos aan maar blijf maar vriendelijk glimlachen.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 12:33

Of lekker staan te kletsen voor een schap waar je bij moet :roll:
erg 'gezellig' :x
en dan ook nog je aankijken en zeggen;'' o....moet je er soms bij' >;) nadat je er al even voor staat.
of ze zijn zo druk in gesprek dat je ze zelf nog even moet weg sturen.....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:32

zap, ik woon in een gat met de dichtste school (buiten basis onderwijs en kleuterscholen om) 10 km verderop minimaal :D

Wemkelover, die hebben we hier ook :D
ook irritant, maar kan me bij de meeste er ook wel over heen zetten , ik weet hoe klein het wereldje van veel ouderen word op een gegeven moment...dan is de boodschappenronde een happening.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:15

Ik heb afgelopen weekend mijn gratis boodschappenpakket opgehaald van de C1000. Vond het een erg mooi pakket met veel nuttige dingen erin en eigenlijk kunnen we alles wel gebruiken!!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:45

Dat is dan mooi meegenomen :j

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:05

Het boodschappenpaket is mij helaas niet gelukt, of mij oma moet zegeltjes hebben bewaard maar die gaat volgens mij niet zo vaak naar c1000 moet er nog 15 hebben!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:09

tot hoelang is dat nog?
ik zit op een weggeefsite van FB, ik kan het wel voor je in de gaten houden.
word nog genoeg aangeboden aan zegels.

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:26

Ik ga maar eens proberen te sparen voor het pakket van de plus. C1000 kok ik te weinig, plus is bij mij in de straat zowat dusdat moet te doen zijn, hoewel ik meestal naar de Lidl ga