Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Heeft iemand toevallig zo'n page turner voor een Pocketbook? Omdat die minder soepel de bladzijdes omslaat dan een Kobo vraag ik me af of het (goed) werkt.
Ik zoek ook een standaard. Zie dat daar hierboven al over gesproken wordt maar zijn er meer mensen die zo'n ding hebben?
Wil best een vloer standaard kopen maar wordt echt onhandig om bij m'n bed te plaatsen. Maar bij zo'n zwanenhals idee (wat je bv aan je bed frame klikt) ben ik weer bang dat de e reader (of telefoon) te zwaar is en het naar beneden zakt?
Mocht je er een hebben, zou je die dan met linkje willen delen?
Nyaleti schreef:Iemand hier toevallig tips voor een abbonement? (Nederlandse talige boeken)
Ik heb een Pocketbook dus Kobo Plus is geen optie.
Ik ken BookBeat maar die e-boeken zijn niet te downloaden naar je e reader en ik wil absoluut niet via m'n telefoon lezen.
Bookchoice zag ik hier voorbij komen maar ik wil gewoon m'n eigen boeken uitkiezen![]()
De Online Bibliotheek lees ik alleen maar hele slechte recensies over.
Nyaleti schreef:Ah kak dat is echt jammer.
Ja Engelstalig zullen er vast meer opties zijn, vind het ook irritant dat ik daar niet doorheen kom.
Dussss eigenlijk toch maar een Kobo kopen dan?
Bagheera_206 schreef:Wat houdt die nieuwe wet in? Zijn er extra verplichtingen om bij de online bibliotheken te kunnen?
MissCharlie schreef:Bagheera_206 schreef:Wat houdt die nieuwe wet in? Zijn er extra verplichtingen om bij de online bibliotheken te kunnen?
Nee dat helaas niet. Het gaat vooral om aanpassingen in software en hardware qua toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid. Bijvoorbeeld een voorleesoptie voor het menu of dat je je e-reader met stemcommando's kunt bedienen. Zie ook de eisen voor e-readers op een rij.
Het was zeker fijn geweest als elke e-reader toegang geeft tot alle aanbieders.