Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moyra schreef:Ik ben weer bijna toe aan een nieuwe telefoon![]()
Na wat rond kijken is mijn oog gevallen op de samsung s4 of de iphone 5c.
Mijn eisen :
-degelijke telefoon
- mooie heldere foto's ( ik gebruik mijn telefoon als camera en heb om die reden mijn spiegelreflex ook weggedaan).
- HD filmen
- beetje snel is wel fijn ( ook als er een hoop foto's of apps op staan)
- Geen mega grote telefoon
- Niet continu vast lopen.
Ik wil geen HTC of sony ( die heb ik nu en hang de vlag uit als hij vervangen is)
Wat zijn de voors en tegens van de samsung s4 of iphone 5c.
Zijn er telefoons waar ik zeker even naar moet kijken ?
magda_90 schreef:Ik heb daar twee keer besteld en helaas twee keer pech gehad. Ik weet niet of het toeval is of typisch, maar beide keren hielden beide toestellen er na een half jaar mee op. Het tweede toestel had touchscreen problemen en was toen via HTC naar dynafix gestuurd, en kreeg hem in dezelfde staat terug. Binnenkort zal ik hem via KPN naar e-repair sturen kijken wat zij kunnen betekenen.
Maar goed, toeval of typisch ik bestel geen toestellen meer via Bol.com.
Zinzi_jewel schreef:Damn, dat is niet gaaf zeg.
Ik heb het met de Samsung S3.
Daar is volgend Dynafix aan gewerkt door 3e.
Dat is niet zo
En luidspreker is stuk, kan alleen maar bellen op luidspreker stand. Kan iedereen meegenieten met mn conversatie
xZiva_ schreef:Ik wil heel graag een nieuwe telefoon, maar heb helaas niet een reuze budget (200 is wel de max.) mijn telefoon deed het prima tot vanavond. Al mijn foto's weg, de overgebleven zijn beschadigd. Alle apps vallen uit enz. Het toestel is bijna een jaar oudik zit echt in een soort crisis want ik doe niks slecht met de telefoon. Ben er altijd heel voorzichtig mee enz..
iemand die mij kan helpen?