Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetselina schreef:Gefeliciteerd voor de mensen die hun huis hebben verkocht of er 1 hebben gekocht.
Ik sta op het punt om een afspraak te maken met een makelaar om naar de waarde van ons huis te kijken. Aan de hand daarvan willen wij dan beslissen of we hem daadwerkelijk gaan verkopen. Ben bang dat we bij lange na onze hypotheek er niet uit krijgen, dus dat is wel heel spannend. Hebben het huis net voor de crisis gekocht, dus wonen er nog niet zo lang, maar wonen totaal niet naar de zin. Willen dus eigenlijk gewoon erg graag weg hier.
Weet alleen niet of ik uberhaubt wel een hypotheek kan krijgen. Ik heb namelijk chronische vermoeidheid en zit in de ziektewet. Heb woensdag de eerste afspraak met de arboarts, maar ben inmiddels al 4 jaar ziek. Heb een vermoeden dat je dan niet zo maar een hypotheek krijgt, maar dat zien we dan wel.
Eerst maar eens kijken wat ons huis nu waard is.
Pashon schreef:idefix dan is de keus gauw gemaakt toch?
Ligt er maar net aan wat je voor doel hebt met je paard.
Gezien mijn wedstrijdambitie en ik mijn paarden dagelijks volop train ga ik liever voor een bak op eigen grond met eventueel als er nog ruimte zou zijn een paddockje. maar mocht ik mijn paarden puur hebben voor recreatieve doeleinden dus buitenrijden en niet echt trainen dan gaat mijn voorkeur uit naar een weiland.
Maar dat doet er niet toe, als je maar een klein stukje hebt of het nou weiland of paddock is in het najaar/ winter is het altijd een dikke modder bende. en dan is het nog afhankelijk van wat voor soort grond het is.
idefix4 schreef:Fokfanaat: welkom! Interessant! Wij hebben het ook overwogen met een huis, maar dat ging van de veiling af, omdat de eigenaar aan zijn verplichtingen kon voldoen, dus toen ging het niet meer door. Ik volg je met interesse! Succes!
fokfanaat schreef:ja voor het bieden wel, voor het onderhands bod moet je de contactgegevens van je bank vermelden.