Gezien de reacties op de zwarte pui denk ik dat we toch maar voor zwart gaan, al vind ik jou optie ook echt heel erg mooi Lisi! Onze woning is dan weer niet zo groot maar ik vind dat brons ook super gaaf!
Koper gaat dus ook zeker op het lijstje Jenny, had ik nog niet aan gedacht. Misschien ook wel een stuk tijdlozer.
Dubbeldun, ik ben bang dat een tafel met ook nog gouden accenten misschien wat teveel van het goede is? Goud/donkergroen/hout leek me juist wel vrij rustig.
Bielsje ik snap je maar de leefkeuken is best een pronkstuk van het huis dus het mag van mij wel wat gewaagder. Al gaan we sowieso voor een rustige kleur groen of blauw. Inmiddels hebben we ook een ontwerp gehad van een grijs/zwarte keuken met wit blad, gouden ader en gouden behang gekregen en dat is ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen.
Noviceh, dank je wel! Altijd van een oud vrouwtje geweest zoals je kunt zien dus wel tijd voor een update.

Marlies ook goede tips! De rest van de kozijnen en de schuifpui zijn zwart. Dus misschien dan toch maar voor zwart gaan. Witte muren hoeft van mij inderdaad ook niet maar zoals San ook al zegt, je wil ook geen tussen kunst en kitsch. Lisi haar woning vind ik echt een droom!

Imandra dit is precies het soort blauw waar ik naar op zoek ben, prachtige keuken en geheel!
Granoek gefeliciteerd! Eens met San, een mooi canvas om van te beginnen!
Die lamp vind ik ook heel tof!
Foaly die stijl vind ik prachtig, waar heb je het weg?
Gezellig ingericht Coonart!
Lisi heb je foto's van het groene marmer, klinkt heftig maar ook prachtig!