Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ik zit nu in de neutraal stand
Citaat:Wat gaat het per maand schelen met je energie?
Citaat:Hoe gaat het met de verkoop van je huis, heb je al meer gehoord?
dus wordt vervolgd...
maar het was wel erg leuk. Waren kleintjes bij en dat is dan zoiets leuks om te doen. En super rustig want tja, wie gaat er nu op maandagochtend 11.00 uur naar Madurodam
Scheelde stiekem toch best veel...
Ben flink aan het vergelijken gegaan en bij dezelfde gebleven
OK, elders staat hij nog voor 1,64 ook maar jeetje zeg. Daar wil ik toch gerust de auto wat voor laten staan.
Heb er niets op tegen om een keer voor vuilnis te moeten betalen, maar de bedragen die nu gehanteerd worden zijn belachelijk. Ook voor spullen naar het containerpark te brengen bijvoorbeeld, dat gaat nu allemaal via 1 gezamenlijke app waar je een saldo op moet storten. Per ophaling halen ze van dat saldo de onkosten op basis van gewicht. MAAR stel dat het net ophaling is geweest, je hebt je saldo niet nagekeken en je wil grof huisvuil of snoei-afval wegbrengen en je saldo is te laag? Dan kom je überhaupt het afvalpark niet eens meer in! En hoe het nu zit met de 100kg/persoon die je vroeger ieder jaar gratis had? Da's ook verdwenen denk ik.
PSvanLot schreef:Gamova schreef:
Helaas... dat zou een hoop schelen want we bieden de restafval container denk ik 2x zo vaak aan sinds de 2e is geboren
Dat is stom! Ook niet ergens in de buurt? Scheelt een hoop afval.
en deo gebruik ik uiteraard ook dagelijks. En dan de wasverzachter, dat gebruiken we wat minder maar dat vreet geen geld of plaats.