Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sani schreef:Ik heb een wellicht domme vraag.
Ik heb straks een vaatwasser en die heb ik eerder nooit gehad zelf. Mijn ouders halen altijd de tabletten hiervoor bij de Aldi.
Als ik bij Stockon deze bestel, is het dan denk ik voordeliger.
Bestellen jullie, als jullie vaatwastabletten bestellen daar, altijd het huismerk of Sun?
Hebben jullie daarin bespaar/bezuinigtips voor mij?
Alwiene schreef:Sani schreef:Ik heb een wellicht domme vraag.
Ik heb straks een vaatwasser en die heb ik eerder nooit gehad zelf. Mijn ouders halen altijd de tabletten hiervoor bij de Aldi.
Als ik bij Stockon deze bestel, is het dan denk ik voordeliger.
Bestellen jullie, als jullie vaatwastabletten bestellen daar, altijd het huismerk of Sun?
Hebben jullie daarin bespaar/bezuinigtips voor mij?
Gezien de SUN nog steeds in de aanbieding is daar en in combinatie met de extra korting waarvan ik er even van uitga dat je die (nog) hebt is het dan héél aantrekkelijk. Ik heb normaal Dreft Platinum welke ik koop als ze 10 voor 1 euro zijn, maar heb deze aanbieding wel 2 pakken gekocht, mooie prijs!
C_arola schreef:F_inley schreef:Jep krijg ze net binnen en ook de normale persoonlijke aanbieding was echt leuk krijg 50% korting op ben en Jerry's
Die aanbieding had ik ook heel graag willen hebben. Hier jammer genoeg aanbiedingen die ik niet gebruik.
JoyCiej007 schreef:Net de Mora Tostini geprobeerd. Ik had Pittig gehakt en kaas.
Tsja..... wat zal ik er van zeggen? Mwoah.... een tosti of pitabroodje kan ik makkelijk zelf veel lekkerder maken.
Vind het echt te duur voor wat je er voor krijgt.
Het is meer een dikke pita (plaatje op verpakking laat dun broodje met veel vulling zien) met weinig vulling, kaas haalde ik er haast niet uit.
Vulling echt vergelijkbaar met spaghetti saus bolognese uit een potje.
Valt dus best tegen vind ik. Het is eetbaar, maar verder ben ik er weinig enthousiast over.
Edit; terwijl ik toch een vrij hoog aanzien in Mora en haar producten heb (ondanks de zeeeer irritante reclames met Cora).