Ja dat dacht ik ook als ie gesneden is.. Dan maak ik er vanavond nog maar iets mee, anders kan ik hem weggooien. Had hem gister helemaal gesneden, maar had me vergist in hoeveel ik eigenlijk nodig had, anders had ik hem gewoon heel bewaard in de koelkast.
Ik heb mijn spitskool in stukken gesneden, kort geblancheerd en vervolgens ingevroren. Werkt prima!
saroanda
Geplaatst: 11-10-13 08:58
Morgen is de c1000 hier voor het laatst open en hebben ze 50% korting op alle houdbaar. Zal ik gewoon naar binnen gaan en kijken wat er nog ligt. Of een lijstje opstellen met wat ik wil en dus een route afleggen?
nientje78
Geplaatst: 11-10-13 09:04
geen route afleggen....dat werkt echt niet....weet het uit ervaring Ik ben als eerste naar de houdbare dingen gelopen en heb zelfs nog wat vlees kunnen meepakken.
saroanda
Geplaatst: 12-10-13 09:49
Ik stond als 2e voor de deur Er was al heel veel weg en ze hadden toch besloten om op alles 50% korting te geven. De drukte viel me mee en iedereen liep rustig door de winkel. M'n eerste overvolle kar was 52 euro, ik ben daarna nog een keertje gegaan. M'n auto stond direct voor de deur dus ik was zo weer binnen. Tweede volle kar was 61 euro. Ik heb veel diepvriesartikelen, o.a. heel veel groente. Verder veel koekjes en spullen voor m'n verjaardag. Drinken viel erg mee, alle cola was al op. Ik heb lol gehad en ben meer dan tevreden, zoontjelief vond die drukte ook wel gezellig. De supermarkteigenaresse heeft zelfs nog geholpen m'n boodschappen in te pakken
Aaahh ik zie nu dat ze een aantal dingen dubbel hebben aangeslagen. Staan ze 2x op de bon terwijl ik er maar 1 van heb Toch bijna 5 euro bij elkaar....
nientje78
Geplaatst: 12-10-13 12:37
Da's wat minder
Scheelt wel dat bij jullie iedereen rustig door de winkel liep, dat was hier dus niet zo
Ik stond om 07.35 voor de deur en was de 2e. Houdt er rekening mee dat een heleboel artikelen al op zijn en het personeel ook nog eerst mag. Vanaf 10 uur ligt er denk ik echt niet veel meer.
Destino
Geplaatst: 13-10-13 18:02
Nell_ schreef:
AH heeft vlgende week best goede aanbiedingen. Waaronder paprika 2 voor €0,49. die maar inslaan voor in de vriezer!
Die had ik inderdaad ook gezien, we gaan er ook een aantal inslaan En de nettorama heeft 1kg rundergehakt voor 3 euro!
Ik vind het altijd vervelend als mensen zoveel inslaan, want dan blijft er niets meer voor mij over . Ik word altijd een beetje kriegel als ik mensen alle aanbiedingsartikelen in een grote winkelwagen zie proppen. Niet iedereen kan om 8 uur ergens voor de deur staan.
Geen persoonlijke aanvallen hoor, ik moest er gewoon aan denken
Ik ben net op mijzelf gaan wonen! Nu nog veel geld kwijt aan de boodschappen ivm alles in moeten slaan en dus geen voorraad! Ben wel van plan om er goed op te gaan letten